Pytania od freakinsith
1. Czy lubisz swojego ojca?
Lubię. Kocham. To jest w końcu mój ojciec.2. Jaka była twoja matka?
Nie pamiętam mojej matki. Mój ojciec nigdy nie opowiadał mi o niej. Zawsze tylko mówił, że była piękna, a potem spuszczał głowę i odchodził... Nie lubił, kiedy zaczynałem temat matki, dlatego nigdy już o nią nie pytałem.
3. Czy mnie lubisz?
Oh, tak, polubiłem cię.
4. Czemu elfy i krasnoludy się nie lubią?
To pewnie przez mojego ojca, który nie chciał narażać swoich na gniew smoka, kiedy krasnoludy prosiły go o pomoc. Nowina rozniosła się po świecie, dlatego każdy krasnolud nastawił się negatywnie do każdego elfa. Ja sam nie lubiłem krasnoludów, z powodu mojego ojca, który mówił mi o nich różne złe rzeczy. Kiedy odszedłem, zrozumiałem jacy oni są naprawdę.5. Kogo najbardziej nienawidzisz oprócz orków itp?
To oczywiste, że Sarumana oraz Saurona.
Pytania od _MrsMaximoff_
1. Co sądzisz o Tauriel?
Dobra wojowniczka. Bardzo uparta, zawsze musi postawić na swoim. Czasem potrafiła być naprawdę nierozsądna, a przez to nawet irytująca.2. Jak bardzo lubisz Aragorna w skali od 1 do 10?
Osiem i pół.3. Lubisz mnie?
Oczywiście.
4. Jak to możliwe, że masz wattpada?
Nie mam pojęcia. Usłyszałem o tym gdzieś, a potem postanowiłem to sprawdzić... Skończyłem tak, że potrafię teraz cały czas siedzieć i przeglądać to coś.Pytania od FruciaMuuucia
1. Czy dalej czujesz coś do Tauriel?
Niestety nie.
2. Czy ty masz obsesję na punkcie tych lembasów?
Kocham lembasy. Ale żeby nazwać to obsesją? Nie...3. Jak tam Thranduil?
Świetnie. Pewnie siedzi na swoim tronie i napawa się nim.4. Co sądzisz o shipie Thranduil x Elrond?
O.O
5. Lubisz polować na pająki?
Lubię i to bardzo.
Pytania od Mauratam
1. Czy ktoś jeszcze, prócz ciebie będzie posiadać wattpada?
Nic mi o tym nie wiadomo.
2. Kill, marry, kiss: Tauriel, Arwena, Eowina?
To był trudny wybór... Kiss Eowina, Marry Arwena, Kill Tauriel.
Nie wspominajcie o tym Aragornowi.3. Kill, marry, kiss: Aragorn, Gimli, Thorin?
Kiss Thorin, Marry Aragorn, Kill Gimli.Nie wierzę, że to robię... Przepraszam Gimli.
4. Dlaczego nie lubiłeś/nie lubisz krasnoludów?
Wspominałem o tym wyżej, to wszystko przez mojego ojca.
5. Co sądzisz o Frodo Bagginsie?
Niezły towarzysz, niziołek. Czasem mnie irytował, ale to pewnie wina pierścienia.6. Jak to możliwe, że skończyły ci się strzały?
Nie mam pojęcia! Nigdy mi się nie kończyły, nie przynajmniej w takim momencie jak wtedy. To wszystko wina Tauriel.7. Co tam u Ciebie słychać?
Wszystko dobrze, dziękuję.
Dziękuję za pytania.
Zawsze możecie mi je zadawać, szczerze odpowiem.I... Naprawdę, nie wspominajcie o tym Aragornowi.
CZYTASZ
ZAPYTAJ LEGOLASA ➹
NezařaditelnéKorci cię jakieś pytanie? Zadaj je a bez problemu dostaniesz odpowiedź.