27

103 15 12
                                    

zayn: justin

justin: zayn

zayn: tamam söyle

justin: önce sen söyle

zayn: tamam

zayn: laura benden çok hoşlanıyormuş

zayn: bana çok yakışıklı ve ateşli olduğumu

zayn: herhangi bir gece başbaşa buluşmamız gerektiğini söyledi

justin: jack benden sekiz aydır hoşlanıyormuş

justin: ne demek laura benden çok hoşlanıyor

justin: sen ne dedin

zayn: olmaz dedim tabii ki

zayn: benim gözüm gönlüm ağzım yüzüm falan

zayn: hiçbir şeyim senden başkasını görmez

justin: tamam daha ileri gitme anladım ben

justin: aferin

justin: sen bana bu kızın numarasını versene

zayn: neden

justin: kendisine birtakım sorular sormaya karar verdim okulla alakalı

zayn: justin boşver

justin: ağzına bile sıçarım

justin: versene ya sen

zayn: aman be

zayn: o zaman sen de bana şu jack'in numarasını ver

zayn: 03*********

justin: 02********

zayn: sağol

justin: sağol

- - -

Kayıt cihazını çalışır hale getirdim ve verilen cep telefonu numarasını tuşladım. Birkaç saniye çaldıktan sonra sonunda açmıştı.

"Merhaba Laura!"

"Uhm, merhaba. Kimsiniz?"

Sinirimi belli etmemem gerektiği için derin nefes aldım ve geri verdim.

Pek işe yaradığı söylenemezdi ama yine de, denemiştim işte. Sakin olmam gerekiyordu çünkü.

"Merak etme, tanıdığın birisiyim tatlım."

Vereceği cevabı öyle çok merak ediyordum ki, konuşmadan önce üç - dört saniyelik bekleme süresi bile beni delirtmeye yeter de artardı bile.

"Oh, Zayn! Sana bir gece buluşmamızı söylemiştim ve demek zamanı ayarlamak için aradın. Aw! Çok tatlısın bebeğim. Söz veriyorum ne Justin ne de Brandon'ın haberi olmayacak. İkimiz de söylemezsek kimse anlamaz. Herkes habersiz ve mutlu olarak hayatına devam eder. Ne dersin bebeğim?"

Sinir katsayım yükseliyor, tansiyonum yükseliyor, damarlarım belirginleşiyordu. Sinirden ne yapacağımı bilemiyordum. Beni Zayn sanıp şuursuzca konuşması delirtmişti beni. Ama kayıt cihazına kaydedilecek olan seslerin benim istediğim gibi işime yaraması için, dikkatli ve sakin olmalıydım.

"Brandon da kim Laura?"

"Ah, o benim sevgilim. Çok ateşli. Tanrım! Her gece bana ateşli mesajlar atıyor!"

"Çok fenasın, aptal."

"Hadi ama Zayn, hoşuna gitmediğini söyleyemezsin."

"Sevgilimden uzak dur Laura, yoksa seni doğduğuna pişman ederim. Ve, eğer seni Zayn'in yanında, etrafında, bulunduğu ortamların herhangi birinde görürsem, büyük kavga ederiz. Genelde bu tür şeyleri umursamam ama senin nasıl birisi olduğunu biliyorum. Eğer Zayn'e bulaşırsan, seni delirtirim. Umarım be demek istediğimi çok net, anlamışsındır, iyi günler."

Sinirden elim titrerken aramayı bitirdim ve kayıt cihazını kapattım.

Aklıma almıyordu, ne tür yüzsüzler vardı böyle? Yüzsüz aptal.

Evde sakince anahtarı aramaya başladım, eğer acele edersem elim ayağıma dolaşırdı.

Birkaç dakika sonra anahtarı bulunca evden çıkıp arabaya doğru hızlı adımlar attım. Zayn'i görmem gerekiyordu. Beni sadece o sakinleştirirdi. Zaten iyi hisdetmiyordum, en iyisi onun yanına gitmekti.

Öyle de yaptım.


BENİM KADAR GERİZKELAI BİR YAZAR OLAMAX
KİTABI UNUTTUM AŞKLARIM ÖZÜR DİLERİM SİZİ ÇOK SEVİYORUM

texting | zustinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin