28

115 17 32
                                    

*belki birazcık çok az smut içerebilir hiç bilmiyorum canım arkadaşım kingforkylie smut smut diyerek ağzıma sıçtı ama çoğunuz da smut istiyordu biraz utanmış olabilirim LALXŞQŞXWPW ayrıca hatam varsa kusura bakmayın sizi seviyorum*

justin: zen

justin: naber

zayn: *eğer çıkmazsa diye medyaya koydum*

zayn: *eğer çıkmazsa diye medyaya koydum*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

zayn: mükEMEEMMEL

justin: siktirLIWNXOWNWKXLWKLWFMQLSMCMWKCKQKCKW

zayn: delireceğim ne ara çektin bunu

zayn: kafayı yiyeceğim ya kusursuzsun

zayn: her şeyin kusursuz da

zayn: yatakta nasıl olduğunu hiç bilmiyorum justin bieber bu büyük eksiklik

justin: ağla

zayn: ciddiyim

justin: öğrenmeye ne dersin

zayn: hhASİKJTŞR

zayn: NEFDDSİN ŞİMDİ

justin: KANXOWKCOELWOD

justin: evdeyim

zayn: geliyorum

justin: tamam

- - -

Açıkçası, Zayn'den ve onun yapacaklarından bayağı korkuyordum. Çünkü o bir şeyi çok beklerse ve sonunda elde ederse hakkını verirdi. (İŞİCEMŞSMŞWŞDÜŞWP)

Bir arabanın durduğunu duyunca kapının üstünden dışarıya baktım. Zayn gelmişti. Gidip saklansam mı, yoksa ben de mi saldırsam bilemiyordum, kesinlikle gidişata uyacaktım sanırım.

Zayn arabadan inip yavaş adımlarla kapıya doğru yöneldi. Sikeyim, çok ateşliydi. Ya da ben fazla azgındım? Ne farkederdi? Her türlü adam mükemmel görünüyordu.

Kapıya bakıp beni görünce yüzünde anlamsız bir sırıtış belirdi.

"Hoşgeldin Zayn!"

"Hoşbuldum bebeğim."

Zayn eve girdi ve giydiğim kota baktı.

"İşte en sevdiğim kotun bu, yırtık ve açık mavi olan."

Beğendiğine sevinmiştim. Yüzüme masum ve tatlı bir gülümseme yerleştirdim.

"Naber?"

Bence güzel soruydu, en azından içeri girer girmez yüzünü somurmaktan iyiydi.

"İyiyim Juzzy, sen?"

Juzzy.

Ah.

En sevdiğim.

"İyiyim Zaynie."

Zayn yine aynı anlamsız gülüşünü suratına yerleştirdi.

"Çok güzelsin."

Bu iki kelimeyle dünya tersine döndü. Sadece iki kelime ve birkaç saniyede midem çalkalanmaya başladı.

Ona döndüm ve dudağına minik olmasını umduğum bir öpücük bırakmaya yeltendim.

Ama o kadar da 'minik' olmadı. Bana karşılık vermeye başladığında bunun ileriye gideceğini biliyordum. Umrumda değildi, ne olacaksa olsundu artık.

Bir elini yanağıma, diğer elini de saçlarıma attı. Sağ eli hâlâ yanağımdayken, sol elini belime doğru indirdi.

Bu şey o kadar iyi hissettiriyordu ki. Onunla bunu yapmak, kusursuz hissettiriyordu.

İki elim de onun tişörtünü eteklerine gitti ve tişörtünü tek hamlede çıkardım, ve herhangi bir yere fırlattım.

"Siktir, dövmelerin."

Ağzımdan kaçan cümleler kesinlikle benim değil, onun hatasıydı. Çok güzeldi.

Dudaklarımı onunkilerden ayırdım ve dövmelerini tek tek öpmeye başladım. Karın kaslarına doğru öpücüklerimle bir yol çizerken, kasıldığını farkedebiliyordum, etkileniyordu.

"Tanrım...Justin..."

O da üstümde olan delikli tişörtümü üstümden çıkardı ve fırlattı. Boynuma sulu öpücükler bırakırken dilini de işin içine soktuğunda delirecek raddeye gelmiştim.

"Zayn, siktir."

Birlikte odama doğru ağır ağır ilerlerken biraz sonra olacaklarını düşünüp gülümsemekten kendimi alamadım.

Zayn, belimden tutup beni kendine çekince onu hissedebilmiştim. Ama aldırış etmedim.

Zayn, karnımdaki Purpose dövmesinden aşağıya doğru istikrarlı bir çizgi çizmişti. Fermuarın olduğu bölgeye gelince izin istercesine yüzüme baktı.

Fermuarı açtım ve pantolon anında yere doğru sıyrıldı. Çok sabırsızdı.

Ben sadece boxer'ımla kalınca, şartların eşit olmadığını farkettim.

Pantolonunu çıkarmak için biraz eğildim ve fermuarı hızlıca açtım. Belki de, biraz pisleşmiş olabilirdim?

Fermuarı açarken bilerek ve isteyerek elimi ona sürttüm. Ağzından çıkan inlemeden cesaret alarak ona daha da yakınlaştım fazla yakındık.

"Justin, sikeyim."

Onu yatağa nazikçe itip yatağa düşmesini izledim.

"Her an vazgeçebilirsin Zayn, biliyorsun."

Zayn kaşlarını çatıp bana baktığında zorlukla birkaç kelime söyledi.

"Sadece..." nefes aldı ve geri verdi, "bunu ne kadar bekledim bilemezsin. Şimdi, yap şu işi."

Küçük çekmeceden almam gereken şeyi aldım ve Zayn'e doğru ilerledim.

"Yavaş olmamı ister misin?"

"Justin siktir ol ve ne yaparsan yap ama yap."

Kahkaha atmadan edemedim. Hep böyleydi, sadece şu an fazla heyecanlıydı.

Yavaşça içine girdim ve bir süre bekledim. Zayn'in inleyişini duyunca bundan cesaret aldım ve devam ettim.

Gel-git yaparken, onun inlemelerinin zevke dönüştüğünü farkettim.

"Justin, sikeyim..." ve bir daha, "Justin, Tanrım!"

O noktaya bir kez daha vurdum ve ikimizin de o an bittiğini hissettim.

Ama elbette, her şey daha yeni başlamıştı. Bu gece bu kadarla bitmemişti ki.

EVET BUNU GERÇEKTEN BEN YAZDIM İNANABİLİYOR MUSUNUZ AĞLIYCAM UTANIYROEUM ŞİMDİ DELŞRŞCEM UMARIM BOK ETMEMİŞİMDİR SİZİ SEVİYORUM

texting | zustinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin