a londoni reptéren hatalmas tömeg volt. az emberek, akik körülöttem voltak és engem bámultak, mind kiakasztottak; javarészt talán azért, mert sosem rajongtam a társaságért és az emberekért. igen, egyszóval antiszociális vagyok.
sajnos a repülőre való felszállás után sem volt akkora szerencsém, hogy a mellettem levő helynek sikerül üresnek maradnia, ugyanis egy magas, sötétbarna hajú és szemű fiú ült be mellém, aki egy fekete Nirvanas trikót viselt. igyekeztem kerülni a tekintetét, de a szemem sarkából láttam, hogy megállás nélkül engem néz, mintha én egy fizikai csoda lennék.
-tetszik a pólód, kislány - szólalt meg végül a fiú.
-ez valami új csajozós duma? mert akkor elég rossz. - kérdeztem vissza egy szemforgatás kíséretében, majd tekintetemet az öltözékemre vetettem. mostmár értem. kellett nekem pont ma a bandás pólómban utazni.
-ha ezzel a szöveggel próbálnék meg csajozni, az elég gáz lenne, nem gondolod? - rámmosolygott.
a repülő, melynek úticélja Kanada, és amellyel jómagam is utaztam, végre valahára elemelkedett a kifutójáról, ami csak annyit jelentett, hogy kemény 8 órányi utazás vár rám, mely unalmasan, egy zsúfolt, emberekkel teli helyen fog eltelni.
órák óta csak repülünk, én pedig a felszállás óta mást sem csinálok, csak holtakat megszégyenítő tekintettel bámulok ki az ablakon. igen, talán ez az egy dolog van, amit szeretek a repülésben: maga a látvány. legyen az tenger, óceán, város, vagy épp egy kis falucska, madártávlatból látni csak igazán, hogy e szerény bolygónkon semmi sem egyforma.
számomra talán a legszebb látvány fentről a Niagara-vízesés elbűvölően tiszta vizét látni, amint a Nap sugarait szivárványként tükrözi vissza a bárányfelhős égbolt felé.
-na és, mi a kedvenc számod tőlük? - törte meg a csendet váratlanul halk szavaival a mellettem ülő srác. kizökkentett a gondolataim csodás világából.
-a lithium - feleltem indulataimat elfolytva.
-nahát, nekem is - biccentett egyetértően. - hogy hívnak?
a kérdés hallattán leblokkoltam, és pár pillanatig csak azon gondolkoztam, hogy elmondjam-e neki az igazi nevem, vagy hazudjak egy hatalmasat; elvégre csöppnyi esély van arra, hogy mi még összefussunk valaha is az életünk során.
-Rosemary. - végül csak felfedtem az igazi nevem.
-Calum a nevem.
-nos, Calum. tisztázzunk valamit. legjobb lenne, ha ennek a beszélgetésnek itt és most végetvetnénk. nem ismersz és én sem ismerlek téged, az ilyen egyszertalálkozós dolgokból meg tudom, hogy úgysem lesz tartós barátság, oké?
-jesszus, oké... bocs, hogy jófej akartam lenni - mondta egy fura fintort festve az arcára Calum.
lehet, hogy kissé durva és közvetlen voltam, de ha egyszer nem szeretek ismerkedni az emberekkel, mit tegyek? igaz, sosem volt tág a baráti köröm, de én ennek ellenére mindig beértem azzal a 2-3 igaz baráttal, akik minden helyzetben mellettem voltak, és még a legneccesebb időszakokat is segítették átvészelni. nincs szükségem olyan barátokra, akikkel csak alkalmi, vagy éppen jóban-rosszban kapcsolatot tartok fenn.
az idő szokatlanul lassan telt, és az a nyolc óra, amelyet a levegőben töltöttem el, egy örökkévalóságnak tűnt. majdnem mindegyik utas aludt, még Calum is, csak én nem. nekem ismét sikerült elmerülnöm a gondolataim őrülten tajtékzó tengerében.
végre beértünk a reptérre. a gép lassan a kifutóra ereszkedett, majd mikor teljesen megállt, az emberek felkapkodták a táskáikat, és szép sorjában megkezdték a leszállást az ajtóknál.
miután én is leszálltam a gépről és átvettem a csomagomat az előtérben, még egyszer Calumra terelődött a figyelmem, aki alig 20 méterre tőlem egy szintén magas, szőkésbarna hajú fiúval cseverészett. egy pillanatra még összetalálkozott a tekintetünk, majd miután felkaptam a csomagomat szinte biztos voltam benne, hogy soha többé nem találkozunk.
kimentem a reptér előtti óriási parkolóba, és egy hatalmasat szippantottam a friss, kanadai tölgyesek által megtisztított levegőbe.
Toronto, megérkeztem.
YOU ARE READING
dangerous lover
FanfictionRosemary és Calum bonyolult kapcsolata. Vagy inkább Rosemary és Ashton? Egy szerelmi háromszög, melyben háttérbe szorulnak az érzelmek, és az elvárások kerülnek előtérbe. Az elvárások, melyek apuci gyönyörűséges hercegnőjére vonatkoznak. |18+|Daddy...