Selammlar fotoyu. İnstagram dan aldım bence sayfayı takip edin benim sayfam değil ama neyse iyi okumalar
Bir gürültüyle uyandım annem bağırıyordu bense ne oluyor diye bakmaya gidiyordum kapıyı açmamla azımın tutulması bir oldu ben çırpınırken evden çıktık ve bir arabaya bindik arbada jenne lisa rose ve jisoo yu görmemle sustum kızlar hep bir ağızdan " selammm" bense cevap vermedim jennie bunun ardından kaşları çatışarak " bizimle konuşmayacakmısın " bende tekrar susma hakkımı kullandım jennie " peki öyle olsun bir gün konuşursun ne de olda artık hep beraberiz " dedi benimse gözlerin fal taşı gibi açıldı ve bakışlarım jennie ye yöneldi jennie se " bana öyle bakma eğer biraz daha orda kalsaydık düşman vampirler tarafından öldürülmüştün " bense " ya anneme ne olacak dediğimde " lisa " sanada merhaba " bense gene sustum jennie " merak etme ona bir şey olmamıştır galiba sanırım" ben se gene sustum konuşmayı sevmem zaten ama bilmediğim şeyleri duymak babama ne olduğunu neden öldürüldüğünü bilmek ama olmadı ve ben bir vampir olacağım inanılmaz derecede bir şey bu ben bunları düşünürken araba durmuştu bile. Bende kapıyı açıp onları izledim eve geldiğimizde ormanın içinde bir yerdi evin içini ise siyah beyaz be gri hakimdi lisa bana " gel seni odana çıkarayım " sesi bende suskun bir şekilde onu takip ettim odama girdiğimde lisa çıktı ve ben dolapları karıştırmaya başladım bir defter ve bir kalem aldım kulaklığı telefona takıp müzik dinleyerek resim yapmaya başladım yatağın başlığına uzanmış resim yapıyordum ölmek istiyordum ben hiçbir şey anlamıyorum bu hayatı yaşayacak ne yaptım ben resim yaparken kapı açıldı ve içeri biri girdi ben sanki duymuyormuş gibi yapıp resim yapmaya devam ettim kefamı hiç kaldırmadım bile gelen kişi yanıma geçip kolunu omzuma yaslayarak "yeteneklisin "kafamı kaldırıp gelen kişiye baktığımda gelenin jungkook olduğunu gördüm ve soğuk bir sesle " sağol " dedim o da tebessüm ederek " sen her zaman böyle soğuk kanlımısın" sende " ben soğuk kanlı değilim sadece konuşmayı sevmiyorum o kadar " dedin ve resim çizmeyi bıraktın sinirle yataktan kalktın ve dışarı bakmak için pencere kenarına gittin dışarı bakmanla geri çekilmen bir oldu çünkü ormanın ortasında eve doğru gelen büyük bir topluluk gördün jk a baktın senin korktuğunu görmüş olacak ki kaşlarını çatarak " ne oldu " sende korkak bir ses tonuyla " dı- dışarıda birileri bu-buraya doğru geliyor " jk sızla doğrulur ve yanına gelir görmesiyle bileğinden turarak odadan çıktık bağırdı " GELİYORLAR"
Diye bağırdı bende korkmaya başladım "ki-ki-kim geliyor " dedim ve jk dahada hızlandı" düşman vampirler" dedi kısaca jk jennie ye bağırdı" ( adın ) ı-i alın alt kata inim arayı bilmiyorlar bulamazlar ben gittiklerinde gelicem " işaret parmağıyla beni işaret ederek " sende sesini çıkarma" sesi bende başımla onayladıktan sonra jennie nin peşine takıldım bu geldiğimiz yer bir yeraltı hapisanesi gibi bir yerdi korkutucu bir yerdi yukarıdan ayak seslerini dıyabiliyordum ve sonra bağrışma seslerini olamaz kıstırma sesleri ve sesler bir an kayboldu biz se durmuş tavana bakıyorduk jennie bana dönerek " ses kesildi ben bir bakıp geliyorum bir yere ayrılma" dedi ve merdivenlere doğru ilerledi be merdiveni çıkmadan ............Evet arkadaşlar bu günlük bu kadar iyi okumalar bb hep en güzel yerinde bölüyorum biliyorum sövmeyin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ jjk ~ KAN ~jjk ~
FanfictionBu hikaye Yen'i benim 2. Hikayem umarım beğenirsiniz bts hakkında Yen'i bir kitap