Mesaj okandandı
Dayanamadım ve numaramı nerden aldığını sordum.
"Kantinde telefonunu unuttuğunda senin telefonundan, beni çaldırmış olabilirim :) "
diye cevapladı sorumu.Bu nasıl bir varlıktı ya , nasıl bir itinayla çalışıyordu .
"Ne istiyorsun" diye yanıt verdim.
"Tanışmak" yazdıBende tanışmayı istemiyorda değildim. Çünkü ondan biraz etkilenmiş olabilirdim.
Özellikle o samimi tavırları, aslında hoşuma gitmişti.
-"Peki" diye yanıtladım sorusunu"Yarın okula yine biraz erken gel. Ozaman tanışırız" dediğinde biraz kararsız kaldım ama yinede gidicektim.
"Tamam" diye yanıtladım.
Bu utangaçlıkla nasıl konuşucaktıysam artık, bende bilmiyordum.
Uykum yarısında bölündüğü için, halâ çok uykum vardı. O yüzden hiç vakit kaybetmeden kafamı yastığa koydum ve gözlerim yavaşca kapanmaya başladı...Sabah alarmımın çalmasıyla birlikte , uykumdan hemen kalktım. Saatimi biraz erken kurmuştum, Okanı bekletmemek için.
Formamı giyip, daha fazla beklemeden evden çıktım .Okula vardığımda hızlı adımlarla sınıfıma doğru ilerlemeye başladım. Kapıyı açtığımda Okan içerdeydi bile.
"Vaay teşvik edebildiniz sonunda, çok geç geldin , beklettin beni."diyerek gülmeye başladı.
"Ben geç gelmedim sen çok erken gelmişsin" diye yanıtladım.
Sonra Okanın yanına geçip oturdum ve "tanışalım bakalım" dedim.Sırıtmaya başladı ve "istersen bugün derse girmeyelim, onun yerine güzel bi kafede otururuz" dedi.
Kararsız kalsamda tabiki yine kabul ettim.
"Bu kadar çabuk kabul etmemeliydim, biraz naz yapsam fena olmazdı aslında ama yapıcak birşey yok artık." diye içimden geçirdim.Okulun daha ilk günlerinde bir kızla anlaşacağımı düşünürken, şuan bir erkekle kafeye gidiyordum, bunun düşüncesi bile güldürüyordu beni.
Güzel bir kafenin önüne geldiğimizde, garson Okana selam verip bizi boş bir masaya buyur etti.
"Sanırım buraya çok geliyorsun, garsonun sana gösterdiği hoşgörüye bakılırsa" dedim.
Duymazdan geldi ve "Ne içersin?" diye sorup konuyu değiştirdi."Sanırım ben bi su alsam yeter" diye cevap verdim.
Kahkaha atmaya başladı
"Burda çok daha güzel şeyler var , Rakı, şarap. İstemezmisin ?" diye sordu ve göz kırptı"İçki kullanmıyorum,saol " diyerek soğuk bir sesle sorusunu cevapladım.
Onun bu sorusu ve hareketi ise, aklımda kötü düşünceler uyandırmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Yalancı
RomanceÇoğu zaman erkekler kızların peşinden koşar. Ama bu sefer farklıydı ben onun peşinden koşuyordum. Evet ben. Ece. ...Gidiyordu arkasını dönmüş. Kolundan yakalayıp ona, sen çok kötü bir yalancısın dedim. Gülümsedi ve "sende çok inatcısın" dedi .