Pov James
Ik liep door de gangen van mijn school, samen met mijn beste vriend Mike. We waren veel te laat, het tweede uur was namelijk al bijna afgelopen.
Ik deed de deur open en liep naar binnen. Goede dag meneer Williams, ik zie dat u eindelijk bent gekomen. Zei mevrouw Clarck terwijl ze me geïrriteerd aankeek. Ik grijnsde, docenten pesten is mijn hobby. Ach Daisy je bent zo schattig als je boos bent. Zei ik terwijl ik haar een knipoog gaf. Ze bloosde en zei: Hou je mond Williams en ga zitten. Vanmiddag moet je nablijven. Net toen ik wou gaan zitten ging de bel. PAUZE YES. Nu op zoek gaan naar leuke meisjes.Pov Rosa
Samen met mijn bff's Eva en Kate liep ik naar de kantine om pauze te vieren. Ja vieren, want de pauze is het leukste aan school. In de kantine kwamen Tim, Jasper en Pedro op ons aflopen. Zij zijn de jongens van ons groepje. Nu komt een beschrijving van mijn vrienden:
Eva is een hyperactieve meid die bijna nooit rustig kan zijn. Ze is gezellig en verveelt nooit. Eva heeft een mooi gezicht met krullerig donker blond haar dat zij haat. Verder heeft ze een goed figuur. Zelf vindt ze dat ze net iets dunner had gemogen, maar ze is nu echt perfect. Kate is de rustigste van ons groepje en meestal ook de orde houder als er een beetje ruzie is. Je kan elk geheim aan Kate vertellen. Ze vertelt nooit iets door. Kate heeft ook een knap gezicht, met lange blonde haren, maar ze wil misschien haar haar bruin verfen. Ik denk wel dat het haar goed zal staan. Bijna alles staat haar. Tim is een beetje een nerd. Hij heeft donkerblond half lang haar dat om zijn gezicht heen valt. Zijn kledingstijl is wat minder en helaas mogen wij nooit kiezen war hij aantrekt. Jasper is een soort van leuk irritante vlieg die de hele tijd maar om je hoofd blijft vliegen. Soms best wel vervelend, maar hij laat ons ook altijd weer lachen. Hij heeft bruin kort haar en is een stuk kleiner dan de ander jongens. Helaas wel groter dan wij zijn. Pedro is buitenlands en kan nog niet zo goed Nederlands. Ondanks dat kunnen we gewoon met hem praten. Hij heeft zwart haar en is een beetje mollig. Maar dat is bijna niet te zien. Mijn vrienden vinden mij ook hyperactief net als Eva, maar ik kan soms ook rustig zijn. Ook heb ik een soort verslaving met annanas. Het is zoo lekker. Ik kan hey blijven eten de hele dag door. Ik heb lang, golvend en donkerblond haar die meestal in de klit zit. Dat vind ik zo irritant altijd. Maar dat is dus mijn vriendengroep.
Tijdens het eten (van annanas) zie ik James binnenkomen. Hij is echt héél knap. Hij heeft een perfect gezicht en hij heeft zwart haar. Ook is hij gespierd. Het is wel jammer dat hij zo gemeen is tegen Tom, Jasper en Pedro. Zijn uiterlijk is beautifull, maar zijn innerlijk is echt heel lelijk. Echt jammer.
JE LEEST
Black love
Teen FictionJames is de badboy van zijn school. Hij denkt dat meisjes er alleen zijn om gebruikt te worden. Alleen een meisje maakt toch gevoelens in hem los. Rosa Meyer. Rosa is een typisch goodgirl meisje. Zachtaardig en lief. James heeft altijd te horen gekr...