Rosa Pov
Tijdens gym zag ik Mike steeds met een enge pedo-mond-lijkt-op-een-banaan-grijns. Ik liep voor hem, wat eigenlijk best wel raar is omdat hij en James de besten zijn met gym. Jasper kwam naast me lopen. Schiet op slak. Ik heb je net ingehaald. Zei Jasper. Trouwens, waarom zit Mike naar je te kijken? Roos zorg alsjeblieft dat je geen slachtoffer wordt van James of Mike. Uggh Jasper! Zei ik terwijl ik bijna doodging van vermoeidheid. Je weet toch dat ik ze haat. Ze zijn irritant en arrogant. En ze mogen jou, Pedro en Tim niet. Dat zijn volgens mij genoeg redenen. Jasper knikte en rende verder. LAAT ME NIET IN DE STEEK VLIEG!! Riep ik naar hem, maar hij was al verder gerend. Stom kind, mompelde ik in mezelf. Toen kwam Mike opeens naast me. Je hebt altijd mij nog Roosje. Zei hij tegen mij. Ga weg Mike. Jij bent namelijk nog erger dan Jasper. Nee, zei hij en grijnsde weer zijn pedo-mond-lijkt-op-een-banaan-grijns. Je bent veel te lekker om alleen te laten. O en James wil het nummer van een van je vriendinnen. WAT!! DENKT HIJ ECHT DAT HIJ DAT KRIJGT!! Ik was nu echt woedend op James. Van mijn vrienden en vriendinnen moet je afblijven. Ach Roosje toch. Hij weet dat hij het gaat krijgen. James en ik zijn badboys. We krijgen altijd wat we willen schat. GA WEG VIEZE ENGE PEDO EN ZEG TEGEN JAMES DAT ALS HIJ AAN MIJN NOEDELS WILT KOMEN, HIJ EERST LANGS MIJ MOET. Mike grijnsde nog een keer naar me en liep me toen voorbij. Stomme kwaadaardige unicorn. Mompelde ik terwijl ik hem boos nakeek.
Eindelijk. De. Gymles. Is. Voorbij. Ik. Kan. Niet. Meer. Hijgde ik terwijl Ik steun probeerde te vinden bij een boom. Naast me stond Jasper me keihard uit te lachen. Ik negeerde hem maar.
Na gym had ik duits. Samen met Eva en Kate. Helaas was de docent van Duits een ouderwetse vrouw die jongens en meisjes naast elkaar zetten. EN IK MOEST NAAST JAMES!! Ik haatte hem. Zeker omdat hij een van mijn noedels wou gaan daten. Blijf van mijn noedels af James. Fluisterde ik tegen hem. Of anders zal ik je vermoorden. James keek me raar aan. Waarom zou ik jouw noedels willen opeten? Vroeg hij. Nee sukkel zo noem ik mijn vrienden. Ow. Dus James, blijf van Eva en Kate af. Je krijgt hun nummer niet en je gaat al helemaal niet met hun daten. Dat was het laatste wat ik die les tegen hem zei.
Toen ik thuis kwam na school, was mijn oudere zus al thuis. Ze heet Cynthia en ik mag haar echt totaal niet. Ze is echt heel arrogant en heeft ongeveer 4 vriendjes per jaar. Zelf heb ik in mijn hele leven van 16 jaar nog maar 3 vriendjes gehad. En dat was allemaal in de kleuterklas. Roos! Riep ze naar me. Heb jij aan mijn make up gezeten! Nee Cynthia. Je weet dat ik make up haat. Riep ik terug. Waarom is mijn eyeliner dan weg?! Weet ik veel Cyn! Je hebt ook Jamie nog. Jamie is mijn 8 jaar oude broertje en hij haalt gewoon te veel grappen uit. Nu gilde Cynthia keihard Jamie en stormde de trap op. Arme Jamie.
JE LEEST
Black love
Teen FictionJames is de badboy van zijn school. Hij denkt dat meisjes er alleen zijn om gebruikt te worden. Alleen een meisje maakt toch gevoelens in hem los. Rosa Meyer. Rosa is een typisch goodgirl meisje. Zachtaardig en lief. James heeft altijd te horen gekr...