Hoofdstuk 1

32 2 3
                                    

Pov Rosa

Na de pauze liep ik samen met Jasper naar gym. Ik hou van gym. Mijn vrienden ook wel. Vooral omdat Eva en ik dan onze hyper spurten kwijt kunnen. Helaas heb ik vandaag gym met de irritante vlieg. Hey Rosa. Zei Jasper. Vandaag ga ik je inmaken. We gaan namelijk hardlopen. HARDLOPEN! HARDLOPEN?!! IK HAAT HARDLOPEN. I NEED SOME ANNANAS. Rustig Roos. Zei Mike die langs liep, met een vieze enge pedo grijns op zijn gezicht. James en ik zullen heus niet niet naar je kijken. Je bent wel oké namelijk. Ik keek hem aan en bedacht me dat zijn mond op dit moment op een banaan leek en dat James waarschijnlijk geen aandacht zou besteden aan mij. En gelijk dacht ik weer aan... annanas.

Pov James

Ik zag haar. Rosa. Het enige meisje die ik echt heel graag wil. Rosa. Rosa. Rosa. Wel maar voor een nacht. Ik mag niet verliefd worden op haar. Ik breng haar in gevaar. Net zoals ik bij mam deed. Oké James niet aan denken. Wacht even, waarom staat Rosa nu te praten met Mike. En die stomme Jasper. Jasper is lelijk en irritant. Waarom zou je vrienden willen zijn met hem? Trouwens. Ik snap ook niet waarom ze vrienden zou willen zijn met nerdje en die Spanjaard. Haar twee vriendinnen snap ik wel. Die zijn best wel knap. JAMES DENK NIET MEER AAN HAAR. Het moet afgelopen zijn met Rosa in mijn gedachten. Vanaf nu ga ik me eens focussen op haar vriendinnen. Kut, ik ben te laat voor gym. Gym is het enige vak waar ik moeite voor doe. Want de docent die snapt me gewoon. Lijkt het. Toen ik bij gym aankwam zag ik meneer de Haas al een beetje boos naar me kijken. Voor deze ene keer Williams. Zei hij. Meneer de Haas is echt mijn favorite docent. We gingen hardlopen. Ik zag dat bijna iedereen liep te mokken. Iedereen haat hardlopen. Ik vind het wel leuk. Uit mijn ooghoeken zag ik Rosa klieren met Jasper. Ik heb zoveel zin om Jasper nu te slaan. Mike wil je even zorgen dat dat stelletje daar stopt met flirten. Zei ik tegen Mike terwijl ik wees naar Rosa en Jasper. Is goed man. Zei Mike, mag ik haar gelijk versieren? Ze is echt lekker. Veel te lekker Mike. Niks voor jou. Oeh James is verliefd. Hou je kop Mike, ik kan niet verliefd zijn. Dat weet je. En zorg nu dat die twee weg zijn van elkaar. Ik ga al, mompelde Mike voordat hij op Rosa afliep.

Black loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu