Adsız Bölüm 1

752 22 0
                                    

bahar ev:

bahardan.

yine sabah kalkmışdım 1 yıl boyunca aynı hüzün aynı pişmanlık aynı

üzüntüyle. Yavuzu düşünmediyim. Onu özlemediyim tek bir günüm geçmemişdi. Deli gibi özlüyordum sarı

komutanı. Bugün nazlı  ve eylem  görüşecekdim. Yavuzu sormam gerekdiyini aklıma not edip ayağa kalkdım ve odama poyraz

geldi. Poyrazmı kimdi? Zoraki kocam. Hayatımı bütün hayallerimi elimden alan adam. Aslında onunda bir suçu yokdubabalarımız karar vermiş biz uygulamışdık. Babam tarafından tehdit edilmesem yavuzun canı mevzu-bahis olmasa asla kabül etmezdim.

-bahar ben çıkıyorum.

-Tamam çık.

-ne bu halin yine bahar.!

-seni ilgilendirmez poyraz.

-bahar ben senin kocanım.! Yeter artık.!

-kağıt üzerinde.! Benim seni sevmediyimi bile bile evlendin benimle öyle değilmi?!

- bende bayılmıyordum sana .!

poyraz dışarıyayönelecekken.

-madem beni kocan olarak görmüyorsun bundan sonra hiç birşey eskisi gibi olmayacak bahar.!

hemen yanına doğru ilerledim. Buda nedemek oluyordu böyle? Ne saçmalıyordu poyraz hemen anlayıp evden göndermem gerekiyordu. Yoksa birazdan nazlı ve eylem gelecekdi ve hiç hoş şeyler olmayacakdı.

-ne saçmalıyorsun sen?

-bundan sonra diyorum evliliyimizin gerçek olacağına alışdırsan iyi edersin kendini.!

-asla.! asla olmayacak öyle birşey.! Şimdi çık ve git poyraz beni daha fazla çileden çıkarma.!

-şimdilik gidiyorum sevgili karıcım. Akşama gelirim. Yemekde görüşürüz. Güzel yemekler yaparsın umarım kocana.

pis-pis sırıtıp kapıyı çekip çıkmışdı. Neyapacakdım ben bu adamla? Delirmiş olmalıydı. Beni hiç kimse sevmediyim birinin karısı yapamazdı. Anca kağıt üzerinde olurdu dahası mümkün bile değildi.

ben yavuzu seviyordum haala aklımdada kalbimdede o varken böyle birşey mümkün olamazdıki. Neyapacakdım şimdi ben diye düşünürken kapı çaldı.

karşımda kızları görünce onlara sımsıkı sarıldım.

-şuna bak nazlı deli gibi özlemiş bizim güzellik bizi.

-özlenmeyecek insanmıyız biz kızım?

-çok çok özledim kızlar.

hemen kızları içeri aldım İkiside yüzümdeki olumsuz ifadeyi çözmüş olacakki hemen beni ortalarına alıp koltuklara geçdiler.

eylemden:

bu 1 yılda çok şey değişmişdi Ben ve feti  diye birşey olamaz derken şuan nişanlıydık istanbulda bir özel tim kurmuşlardı Özel bir ekipdi onlar Ve ben hepsine göre fazla şanslıydım. Baharın yüzüne uzun uzun bakıp derdi olduğunu çözmek zor değildi.

-bahar neoldu?

nazlıda hemen bana katıldı.

-poyraz sana birşeymi yapdı kuzum?

-yo yok kızlaronuda nereden çıkartdınız?

-kekelemenden mesela.

dedim bahar yalan söylemeyi beceremezdiki hiç

birbirimizin imkansızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin