Afra'nın bakış açısından:
Her sabah alarm çalar bu sabah kâpı..!Aman ne büyük şans dimi????
Kal kapı da emi! Sabahın köründe bi kızdan ne istiyorsun acaba?Deli mısın acep? Evet evet bak kesin delisin! Sabahın köründe bi kızın hatta benim kapima dayanıyorsan kesin delisin! Acmiycam BANANE! Gelmeseydin sabahın köründe evime!
"Afraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Kızım açsana şu kapıyi! Öldün mü yoksa?! Lan Afraaa delirtme beni!!! Yarım saattir kapidayım ağaç oldum be!!! Bana bak beşe kadar sayıyorum! Acmazsan Zeynep Sultan'ı ararım haberin olsun!!! Biiirr!!!"
Daha ne yatiyom lan ben kalk kalk kalk "İkiiiii" Annemi ararsa bi saat onun çenesini çekmek zorunda kalırım... "Üçç, dööört" Yetiştim!
"Aa canım arkadaşım hoşgeldin kapıda kalmişsın geç içeri otur...Ee nasılsın canım iyi misin? İyisindir iyi turp gibi görünüyosun MAŞALLAH tutututu nazar değmesin!İyi nolsun bende iyiyim bildiğin gibi işte.Kahvalti yaptın mi? Aç mısın? Şahsen ben çok açım.. Üfff acayip açım..Hadi ben mutfağa gidiyorum kahvaltı hazirliycam.Sende televizyonu aç istersem...Kendi evinmis gibi kullan hiiiiççç çekinme!"
Asya hanım sadece pişmiş kelle gibi GÜLÜYOR! Ee naparsiniz böyle davranmazsam Valide Sultan'a ispitliyo namıssızzz! Sonra annem telefonda bir saat dırdır ediyor... Azıcık daha uyusam... "Afra'cım sabahın körü değil oglenin körü canım" Ne saçmalıyodu bu be? "Hı?"
"Saat 1'e 5 dakika var canım anliyacağın 12:55! Beş dakika sonra temizlikçi kızlar gelecek haberin olsun!" Gözlerimi devirdim... Yoksa bu kızı başka türlü başımdan savamiyordum😢 Saate bakmak isteği geliyo içimden... Ama Allah'ım Asya cidden doğru söylüyor 😱😱😱
Saat resmen bir olmuş! Kapı çalıyor muhtemelen kızlar geldi."Ben bakarım uyuşuk" 😂😂😂Arada kızıyorum ama seviyorum ben bu kızı hee! "Kızlar siz kahvaltıyı hazırlayın önce sonra başlarsınız temizliğe.Benim hemen bir duş almam lazım."
"Tabi Afra hanım hemen hazırlıyorum"
☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠
"Bana bak Asya Yılmaz abartılı bişi yaparsan gebertirim seni haberin olsun!" Hafif bir makyaj yapar inşallah! " Tamam be ne kadar çok mızmizlandin he!Bi rahat ol!"
☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠
Arabanın anahtarını valeye vermiştim.Simdi ise de Asya ile kol kola girmiş bir şekilde mezunlar gününün olduğu tarafa... İçerisi çok kalabalık. Çoğu insanı tanımama rağmen bi çoğunu da tanımıyordum. Bu balo tarzı şey bizim senenin aslında ama sınıflar çok kalabalık oluyor diye bizleri baya dağıtmışlardi ama ona rağmen sınıfta 60 kişiydik... Yani normaldi bu kalabalık... Asya ile boş bir masaya geçtik...Hihh yoksa o çakma sari mı?Yuh giydiği elbiseye bak be!Utan lan utan! Meymenetsiz! "Afra nereye bakıyosun sen öyle?" Haa? Haaaaa " Çakma sarıya canım çakma sarıya!" Anlamayan bir yüz ifadesi evet karşımdaki!" Ne çakma sa- haaaaa iykkk ogogogog kusasim geldi acaba gidip üstüne mı kussam? Lan insanda bir utanma olur be! Giydiği kıyafete bak Arsız namussuz resmen ya!!!!" Aynen canım aynen saçını başını Yolasim var !"Kimmiş o arsız namussuz?" Bu ses? "Abiiiiiiiii!!"
Canım abim çok özlemişim onu😊 Sarıldım birden... "Yaaa abi sen gelmezsen Mardin'e! Hem damsiz almıyorlarmis nasıl girdin kız?" 😁😁😁😁 Al işte bizim aile kendini ifsaladi! "He abi kaçtık! Güvenlik de dışarda bizi arıyo! Te Allah'ım ya. Dur dur dur... Bırak şimdi goygoyu adresi nerden buldun?" Yani annemlere de söylemedim ki nerde olduğunu." Ben söylemiş olabilirim kuzucum"Asya? "Peki ama neden?" Yani neden aradı gel dedi ki? "Oo bakıyorum da Afra hanım geldiğime sevinmemis.Baksana hesap soruyo"Niye sevinmeyim? Canım abim gelmiş sonuçta..."Sevinmez olur muyum abicim" Yani doğal olarak "Ben haber verdim Oktay'a...Ben şimdi Selim'le beraber olcam sen yalnız kalican diye hem de Afra, Armağan da gelicekmiş galiba Nolur nolmaz diye aradım Oktay'ı" Armağan? "Ne diyon sen Asya? Armağan okuldan ayrıldı ya iyi misin canım arkadaşım?" Hayır hayır gelemezdi armağan falan sacma saçma! " Kuzucum Fırat davet etmiş diye duydum tam emin değilim ama yine de tedbir amaçlı" Off! " O zaman ne demeye getirdin beni buraya Asya!" Yani o piskopat burdaysa!!! " Ya dedim ya canım...Tam emin değilim.Zeynep teyzeyi arayıp anlattım olayı o da Oktay da yanınıza gelsin dedi bende adresi verdim."Yani şöyle bir düşününce akıllıca
"Hem siz onu bunu bosverin.Kim o arsız namussuz?" İykkk Ahu! " Afra sen anlata dur ben de bi Selim'le konusuyum."
"Tamam kuzucum...Evet abi senin soruna dönersek surda görmüş olduğun giyinmeyi unutan kız! AHU!"
Abim o kadar çok şaşırdı ki "Yuh lan! Cidden giyinmeyi unutmuş!Onu bizim orada namustan vururlar!" Ahh canım ABİCİM bu deli hâllerini bile özlemişim! "Haklısın valla ne diyim abi" Ee yani doğru söze ne hacet? "Afra"Hayır ya nolur o olmasın 😑😑
"Ahu" ALLAH KAHRETSİN! Niye geldi ki bu be?! "Nasılsın canım?" SANANE be nasılsam nasılım! " İyiyim saol sen?" Niye soruyosam? "İyiyim,Asya yok mu? Küstünuz mu?" Geber inşallah! Ayrıca çocuk muyuz biz? Niye küselim ya? "Selim'le konuşmaya gitti. Ayrıca küsmedik falan!Bizim kardeşliğimiz sonuna kadar değil,mezara kadar tatlım!!" Ve Ahu'nun suratı düşer 😎Bu oyun da burada biter! #intikam yeeee!!! Tabii Selim diyince...Tabi siz bilmiyorsunuz. Ahu Selim'i seviyor...Ama selim ondan nefret ediyor! Bakın aramızda kalsin Asya ile Selim kuzenler... 😂😂😂😂 Ahudan kurtulmak için yapılan bir oyun bu...Zaten bu oyunu Asya, Selim,ben ve Selim'in en yakın arkadaşı Burak biliyo...He bi de siz tabi... "Tamam o zaman canım görüşürüz...Asya 'ya Selamimi soylersin demi?" "Tabi canım hay hay"
Afra'nın ayakkabısı ve kıyafeti.Saclari salık ve dalgalıydi
Asya'nın 4saat aradığı ve en sonunda içine sinerek aldığı elbise ve ayakkabisiVe Ahu'nun elbisesi...
Arkadaşlar diyiceksiniz bu hikâye nereye variyo? Neden daha Afra Karatepe ile Baran Salmanoğlu tanışmadi? Her şey önümüzdeki bölümde... Tekrar gelicem...👋👋
Ha bi de karakterleri koyuyum mu? Yoksa sizin hayal gücünüze kalmış mı olsun? Koymuycaktim ama çok kararsız kaldım...Karar sizlerin koyayım mı??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hayatım
RomanceBıktım artık!Çekin elinizi hayatımdan!Sizin kararlarınıza göre yaşamak zorunda mıyım ben? Tabi Afra... Zorundasın! Töre'nin ve babanın sözü geçer Zaten şu fani dünyada!Sana kararını sormazlar! Hele ki KIZSAN! Neymiş efendim kızlar okuyamamış! Okudum...