Hayat bazen sıkıcı bazen yorucu bazense eğlenceli örneklerini veririz, ya hayatın bilmediğimiz noktalarına ne deriz orası siyah mı? Hayır, hayır oraya korkularımız mı deriz? Bence buda hayır. Peki ya, ya orası neresi? Bilemiyoruz dimi orasının neresi olduğunu? Ben bir psikolog değilim sadece oralara çok gitmiş biriyim. Siz aman be kesin delidir boşver dersiniz sorarım size birini tanımadan önce yargılamak kadar kolay bişey var mı? Bencede yok. Size korkularınızı söyleyin desem niye söyleyelim ki zaten adı üstünde korkularımız napacaksın? dersiniz. Haklısınız yapacak bişey yok ama benim araştırmalarımın üzerine kurulan teorime göre korkularınızın üzerine gidin yani onu reelde uygulayın demicem uzanın gözlerinizi kapatın güzel mutlu bir dünya kurun her genç kızın hayali olan sevdiğiniz adamla evlisiniz ve onunla mutlusunuz çocuklarınız var veya erkek iseniz en sevdiğiniz arabayla gezinti halindesiniz yada yarıştasınız ve bir anda korktuğunuz her neyse onun başınıza geldiğini düşünün. Sakın gözlerinizi açmayın kapatmaya devam edin hatta gerçekmiş gibi hissedin derin derin nefes alın nefesinizi vereceğiniz sıra korkularınızla yüzleşin onla sadece siz varsınız napıcaksınız kaçacak mısınız? Kaçmayın ona hakaret dahi edebilirsiniz bunu yaparken derin nefes alıp, yavaş yavaş verin sonra beyninizi ondan korkmadığına inandırın daha korkunçlarıda var. Hadi ama yapabilcen bu kadar mı? Deyin, kendi kendinize sonra siz farketmeden o korktuğunuz her neyse gidecek ve başka görüntüler gözünüze gelecek korkmadığınıza inanırsanız beyninizde buna inanır araştırmalarıma göre Arex'in uçmasındaki nedende bu o kendini inandırdı sonrada beynini bu gerçekmişcesine inandırdı ve imkansızı başardı neden sizde başarmayasınız ki çok zor değil. Sadece inanmak, kendinizi, beyninizi buna inandırmak gerekir. Cesur mu olmak istiyorsun? Önce buna kendin inan. Pısırık mı olmak istiyorsun? Buna kendini inandır. İnan kardeşim zor bişey değil ki dinimizde bile inançtan bahsedilir bilmez misin inanmanın ne kadar önemli olduğunu? Ya işte vay efendim biri bana bunu dedi bundan korkuyorum diye de durmadan dile vuruyo hatta uyguluyo. Bırak desin hatta dinle onu ciddi misin de ona. Bırak uygulasın gözünü kırpmadan izle sonrada gül bu kadar mıydı de bir süre sonra o korkunuz puff, yok olacak her yaptığında kahkahalarla güleceksin. Kim ne derse desin, sen bir başkası değilsin. Sen bir başkasının aklıyla hareket etmiyorsun. Onda olan beyin sende de var. Onda sağ beyin sol beyinden büyük mü? Hayır. Hızlı mı çalışıyor? Hayır. Onda olan her şey sende de var, sende de oluşuyor. Kim ne derse desin sen kendin ol önce.
Merhabalar bu benim ilk kitabım değil sadece bu hesapta ilk kitap neyse takılmayalım konu fikirleri olan mesaj atabilir. Bu konuyla derdi olana yardım edebilirim her gün farklı konularda teorilerimi yazarım sizlere, sizlerin istediği konular üzerinede yazılar yazabilirim. Ben sizden vote istemiyorum hatta atmayın, yeterki okuyun ne kadar okursanız o kadar bilgilenirsiniz😉 Kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alışılmışın Dışında
General FictionHer türlü olaylar olabilir basit teoriler üretmek size aittir.