Nedir O Yeniliyor Mu?

23 2 0
                                    

Aşk nedir? Yada gerçekten o 3 harfli şey var mı? Seviyorum diyosun ama bir insan kendinden başkasını sevebilir mi? İnsanlar bencil yaratıkken kendisine benzeyen bir yaratığı sevmesi garip. Sizcede değil mi? Hepimiz onca kitaplar okumuşuzdur mafya adamı olan bir karekteri alalım stabil değişmeyen masum zararsız bir kızı seviyor evleniyor falan falan. Onca can alan biri onca kişinin yuvasını dağıtan kişi yuva kuruyor hani hep derler ya yuva yıkanın yuvası olmaz diye bu söze göre bu olaylar saçma bir kurgu gibi geliyor bana. Aşk ya 3 harfli işte amaaaan boşver diyemem :) Aşk bu çarpar dikkat derim😉 Gün gelir yakar gün gelir güldürür bence bir deli. Hayatın bize bir oyunu mutlusun kalbinde gönlünde nirvanaya ulaşmış gibi sonra hop yerdesin çakılmışsın üzgünsün ağlıyorsun perişansın ve nicesi... Sev sevme demiyorum ama doğru düzgün adam gibi sev! Seviyorum deyip kestirip atma aslında eskiden aşk altın tepside konulan bir mücevher gibiydi Leyla ile Mecnun, Kerem ile Aslı ya da Şirin de olabilir bakma isimlere aşka bak kardeşim takılma olaylar, gözlerindeki saf duyguya bak. Temiz suyu incelediğinizde yapısı ayrıdır, kirli suyu incelediğinizde farklıdır peki ya hidrolize edilmiş su derseniz adı üstünde o dağılmış, ayrılmış... Herkesin kalbinde bir aşk acısı veya hikayesi vardır peki ya değer mi? Gelin sizle beyin fırtınası yapalım ne dersiniz? Bence en önemli soru aşk nedir? Aşk insanı yakabilen şey midir? Yoksa sizde bir amca gibi nedir o yeniliyo mu diyorsunuz.

Sana aşık olma diyemem haddim deyil sadece bil mücevher bir süre sonra kendiyle acıyıda getirir o acıya katlanabilir misin sadece düşün, düşünmekle kalma hisset... Aşkı laf diye alma ağzına aşkı kırmaktan korktuğun annen gibi al, kaybetmekten korktuğun namusun gibi al ve öyle sev...
...Kendinize iyi bakın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alışılmışın DışındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin