~2~

281 15 6
                                    


Birbirimize bakıyorduk ve aynaya baktığımda kaybolmuşlardı. Ne çatlaklıklar ne kanama nede tırnaklar yoktu . Alicia ya baktığımda o hala o şekildeydi ve bağırıyordu . Onu sakinleştirmeye çalıştım ve en sonunda sakinleşti.

"Sen iyimisin ben yanındayım ,Alicia bana bak herşey yolunda " dedim.

İçeriye öğretmenler girdi ve bize baktılar. Aralarından biri bizi yanına alıp odasına götürdü ve herşeyi anlatmamızı söyler gibi elini açtı.

"Hocam kusura bakmayın küçük bir kriz geçirdi eli kapıya sıkışınca oldu onu kan tutuyor ."dedim aferin Angela süper bir yalan uydurdun bravo.dedim içimden . Müdire

"Peki önemli değil ama masrafları mecburi olarak siz karşılıyacaksınız."dedi

Kafamı salladım ve odadan çıkıp sınıfa girdik herkes bize bakıyordu ve Alicia şoktan daha yeni çıkmıştı. Hemen yerimize geçtikçe sınıfa bizim karşı komşumuz girdi .

"Kusura bakmayın ben okulda ve burada yeniyim kayıt işlemleri yüzünden geciktim."dedi ve kapı girişinin en dibindeki sıranın en arkasına oturdu.

Derse başladık ama biz derste hep Alicia ile yazışıyorduk . Teneffüs zili çalınca yanımıza çok tatlı ve güzel bir kız geldi . Biraz onunla konuştuk sonra biz kalkıp sınıfın yanındaki taburelere oturduk ve birbirimize boş boş bakındık.

O sırada yanımızdan geçen biri bizim oturduğumuz masaya bir zarf bıraktı ve hızlıca oradan uzaklaştı.zarfı açtım ve içinde

"Bütün olanlardan haberim var size ne olduğunu öğrenmek istiyorsanız okul çıkışı eski arazilikte buluşalım" yazıyordu

Ne yapacağımıza derste karar vermiştik gidecektik . Bütün gün ne ders dinledik nede birbirimizle konuştuk teneffüs lerde ise birbirimize boş boş bakıyorduk . Okul bitince çantalarında alıp koşarak araziliğe gittik . Siyah saçlı siyah gözlü bir kız karşımızda duruyordu.

"Öncelikle merhaba ben Emily konumuza gelirsek sizler kurtsunuz ailenizde birer kurt ." dedi

Şaşkınca Emily in yüzüne bakıyordum ve olanları anlamaya çalışıyordum bir anda bir ses

"Evvvveeeettt işte bu be özel ve süper güçlerimiz var hayatımda hep bunları istemiştim ve oldu." dedi Alicia bir çığlık atarak . Gülerek ona baktım .

"Sevinç'ini anlıyorum asıl konuya gelirsek kontrol etmeniz gereken bazı güçleriniz var hızlı koşabilir, uzun atlayabilir, pençeleriniz çıkabilir ve göz renginiz sinirlenince değişir ve dişlerinizde uzar . Size bunları nasıl kontrol edeceğinizi göstereceğim . Ama bugün değil ve ölümsüzsünüz yaralarınız hızla iyileşebilir ." dedi ve hızla kayboldu.

Alicia ile arabaya doğru giderken olanları düşünüyordum . Arabaya bindik ve eve doğru yol aldık. Eve geldiğimizde kapıyı açıp hemen odama koştum ve kapıyı kilitledim Alicia olanlardan mutluydu ama ben pek değildim insan olmayı seviyordum . Yatağıma yattım ve uyudum .

Uyandığımda saat gecenin ya üçü yada dördüydü kapımı açtım ve aşağıya indim ve bir şeyler atıştırdım. Salıncağımızda kanlar içinde bir adam sallanıyordu ve canlıydı bana baktı ve cama yaklaştı. Koşarak yukarıya çıkıp Alicia yı uyandırdım ve beraber aşağıya indik adam orda değildi çünkü kapı çalıyordu . Delikten baktım ve o adamdı kapıyı açmak yerine hemen kilitledim pencereleride kilitledik ve kapıya korumalıkları taktık .

Polisi aradım

" iyi akşamlar kapımın önünde kanlar içinde bir adam var ve durmadan kapımızı çalıyor verdiğim adrese gelir misiniz  lütfen?"dedim ve telefonu kapattım

Pencereden adamın videosunu çekmeye başladım yüzünü bana döndüğü anda onun bizden biri olduğunu gördüm ve daha çok korktum ama hala kayıttaydı telefon. Polisler geldiği anda adam koşarak uzaklaştı.
Polislere videoyu gösterdim ve ifademizi aldılar ve gittiler.Ben ve Alicia bu akşam beraber uyuduk ve bir an için huzur buldum.

Sabah kalktım ama Alicia uyuyordu . Yataktan nazikçe kalkıp aşağıya indim ve kahvaltı hazırlamaya başladım . Bir müddet sonra Alicia da uyandı ve aşağıya geldi. Alicia

"Akşam iyi uyuya bildin mi ?"diye sordu

"Evet uyuya bildim çünkü seninle yattık seninle beraber uyumak bana huzur verdi."dedim ve ona sıkıca sarıldım.

Yemekleri yemeye başladık. Kapı çaldı ve Alicia kapıyı açtı.Kapıda karşı komşumuza çok benzeyen biri vardı.

"Günaydın bize dünden önceki gün getirdiğiniz kek tabağını getirdim ."dedi ve tabağı Alicianın eline tutuşturdu. Alicia

"Teşekkürler , sen okula gidiyor musun ? gidiyorsan seni biz bıraka biliriz tabi istersen ? dedi

"Yok teşekkürler ama biz kardeşimle gidicez yani Chrisle ."dedi

Anlamıştım bu Chris in erkek kardeşiydi ben önüme dönüp yemeğimi yemeye devam ettim. Alicia da kapıyı kapattım yanıma gelip oturdu. Yemekler bitince yukarıya çıkıp yine ilk bana kıyafet seçtik altıma açık mavi bir pantolon üzerine ise püsküllü yazılı orta boy siyah bir bluz giydim. Alicia ise altına siyah dar pantolon üstüne açık mavi bir bluz giydi. Evden çıktık.

Okula geldik sınıfımıza girdiğimizde Chris ve kardeşide bizim sınıfımızdaydı. Hemen yerimize geçtik ve oturduk ben cam kenarındaydım her zaman ki gibi. Camdan baktığımda şu dün ki kızı yani Emily i gördüm ve bana okul çıkışında aynı yerde diye bağırıp kaçtı. Sanki ışınlanmış gibi kaçmıştı.

Okul çıkışı Emily in yanına gittik ve

"Öncelikle Alicia ve Angela  şu ağaca odaklanın ve koşmaya başlayın ."dedi

İlk Alicia denedi ve başardı bende denedim ve başardım.

"Tamam açıkçası şaşırdım başarabileceğinizi düşünmüyordum. Bu günlük bu kadar yeter eve gidip dinlenin."dedi

Arabaya binip eve gittik sabah olmasına rağmen yorulduğum için dinlenmeye ihtiyacım vardı bende yatıp uyumaya çalıştım.

Evet arkadaşlar umarım bölümü beğenmişsinizdir . En kısa zaman da Yen'i bölüm yüklemeye çalışacağım
                                                                                                                Yazarınız🌸

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizemli kasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin