Alan tepe... Ömer'in 15 yıl boyunca yaşadığı büyük bir semt. Burada çok fazla arkadaşı olmayan Ömer en büyük nedenlerden birisinin bu olduğunu düşünerek buradan nefret ediyordu. Büyük bir okul olan Alan tepe Lisesinde işler hiç istediği gibi gitmiyordu. Buradaki bazı belalı tiplerle başı dertteydi.
Yine bir gün teneffüste okulun giriş kapısında duvara yaslanmış etrafı seyrederken karşısına ufak boylu kalıpsız ve çelimsiz bir çocuk dikildi. Ömer gözlerini ona çevirdi. Çocuk yaklaşarak..
Çocuk "Lan sen kimsin de bizim arkadaşlara artistlik yapıyorsun?"
Ömer şaşkınlıkla gülümsedi.. Yaslandığı duvardan doğrularak çocuğa yaklaştı.. Elini havaya kaldırarak alaycı bir tavırla..
Ömer "Bana kafa mı tutuyorsun lan sen?"
Ömer teke tek kavgalarda iyi olsa da kalabalık gruplardan biraz tırsıyordu.. Karşısındaki küçük boylu çocuk sinirlenerek Ömer'e yaklaştı..
Çocuk "Doğru düzgün konuş benimle almayayım aklını!"
Ömer gülerek yanıt verdi..
Ömer "Velet kaybol gözümün önünden!"
Küçük boylu belalı çocuk kararlı bir şekilde başını salladı.. Dudağını ısırarak..
Çocuk "Bekle lan sen çıkışta! Görüşeceğiz seninle."
Çocuk arkasını dönüp giderken, Ömer kahkaha atmıştı.. Ama biraz da gerilmişti, çocuğun çıkışta adam toplayacağı için endişe duymaya başladı.. O sırada kantinden dönen Oğuz elinde iki tane dondurmayla Ömer'in yanına geldi.. Oğuz kalıplı ve şişman bir çocuktu ancak korkaktı.. Kalıbını kullanamaz ve kendisinden çelimsiz çocuklardan bile dayak yerdi.. Gülümseyerek elindeki bir dondurmayı Ömer'e uzattı..
Oğuz "Al kanka."
Ömer, Oğuz'un elindeki dondurmaya bakarak..
Ömer "Bu ne oğlum?"
Oğuz "Dondurma."
Ömer "Oğlum görüyoruz o kadarını, ben sana neli dedim sen neli almışsın. Kakaolu sevmiyorum ben!"
Oğuz elindeki dondurmayı ısrarla Ömer'e uzatarak..
Oğuz "Al oğlum şunu eriyecek yoksa, kakao makao fark eder mi sana? Yuvarla gitsin."
Ömer yüzünde asık ifadeyle Oğuz'un elinden dondurmayı aldı.. İstemsizce yemeye başladı.. Oğuz ve Ömer banka oturup etrafı seyre dururken oradan arkadaşlarıyla geçen Selen'i gördü.. Saçları dalga dalga dalgalanan, mini eteği ve güzel yüzünü baştan aşağı süzdü.. Oğuz farkında, gülerek Ömer'e bakmakta..
Oğuz "Kör oldun lan!"
Ömer "Yok be oğlum, bana göre değil hem."
Oğuz alaycı bir tavırla..
Oğuz "Tabi tabi, kimseye göre değil zaten Selen."
O sırada çalan ders zili..
Ömer "Abartma lan! Alt tarafı kız işte. Neyi var abartılacak?"
Banktan kalkıp sınıfa yürüyen ikili.. Öğrencilerde yavaş yavaş bahçeyi boşaltmakta.. Ömer ve Oğuz aynı sınıftadır, hatta aynı sırayı paylaşmaktadır.. Oğuz sürekli oyun muhabbeti açıp kafa şişirse de Ömer bundan şikayetçi değil.. Çünkü oda bilgisayar oyunlarını çok seviyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKA SEMTİN ÇOCUKLARI
Teen FictionBirbirlerinden nefret eden zengin ve orta halli öğrenciler.. Burada iki mahalle var! Topçınar, fakir ve orta halli aileleri bünyesinde barındırırken, Altınkale de ise zengin aileler yaşamakta. Bu iki mahallenin ortasında yer alan Büyük Dirayet Lises...