na začátek...sice to asi nikdo neudělá, ale přečtěte si prosím ten výkec dole, díky
3 years later
Incheon, South Korea
Yooongi's pov
Dovolená, konečně. Už jsem si myslel, že to v té škole nedám. Ale teď mám konečně volno a sedím s Kookiem, Taem a Hobim v kavárně v Incheonu, kde jsme se rozhodli léto strávit.
Mimochodem...s Kookem jsme už jenom kamarádi. Ve vztahu nám to neklapalo a tak jsme se rozhodli, že bude lepší, když zůstaneme jen u přátelství.
xxx
"Pojďme už někam jinam, tady je nuda." povzdechl si Tae.
"Jo, už tady vysedáváme celý dopoledne." přizvukoval mu Hoseok."Vy jste ale netrpělivý. Chováte se jak malý děcka." protočil jsem očima a začal se zvedat ze židle. Zaplatili jsme všechno co jsme si objednali a vydali se ven.
Otevřel jsem dveře a chtěl jsem vyjít ven na ulici, ale to by mě nějaký kluk, co se do dveří vřítil jak lavina, nesměl srazit k zemi.
"Hej, co blbneš?!" vyjel jsem po něm, když jsme se oba opět postavili na nohy.
"Promiňte, já nechtěl." zakoktal se.Ten hlas, ta podoba...hrozně mi někoho připomínal, ale nemohl jsem si vzpomenout. Tak moc jsem si snažil vzpomenout, že jsem si ani neuvědomil, že na něj už notnou chvíli zírám jako pitomec.
"Ehmm...děje se něco?" z tranzu mě probral hlas toho chlapce. A v tu chvíli jsem si vzpomněl.
"Jimine?" optal jsem se místo odpovědi na jeho otázku.
"Co prosím..? My se známe?"
---------
omg lidi, omlouvám se za tak krátkou shit kapitolu...to zaprvé...
no a zadruhé se vás chci na něco zeptat...mám rozepsaných hroooozně moc povídek a potřebuju vědět, jakou z těch co jsem vybrala, byste chtěli, abych vydala...
1) Taegi story
2) Vhope texting
3) Hopemin/Jihope story
nejlíp mám promyšlenej asi ten první, ale samozřejmě pokud budete chtít vydat jinej, tak se zařídím podle vás ^^
Vaše Kačii :**
ČTEŠ
chat with stranger // yoonmin
Fanfiction„Bojíš se lásky nebo odmítnutí?" 🌙 ✖ WARNING ✖ ➡ boy X boy ➡ vulgarismy ➡ any similarity to another story is just a coincidence