2.rész

172 14 3
                                    

Szép késő tavaszi napra ébredtem! Eszembe jutott, hogy. 4 nap múlva osztálykirándulás, balatonra megyünk, annyira várom már, nagyon izgulok, hogy milyen lesz.

-Kicsiiim, ébresztő, kelj ki az ágyból és öltözzél fel! - szólt anya nyálasan, nem nagyon szeretem amikor így beszél!

-Haaaaaaammm-ásítotottam nagyon táskás szemeimmel. - De anya álmos vagyok még. - nyújtózkodtam ki.

-Kicsi kukoricácskám, most mennem kell reggelit készíteni!

-Oké, oké, oké!!

Kikeltem nagy nehezen a puha, meleg ágyamból és kinyitottam a ruhásszekrényem ajtaját.Kivettem belőle egy fehér haspólót,melyre az volt írva, hogy:LOVE SEXY GIRL
Nagyon szeretem ezt a pólót. Kivettem még egy farmer mini szoknyát, a kedvenc neon sárga színű alsóneműmet és egy vírító rózsaszínű melltartót, amely halványan virított ki a haspólóm alól. Kivettem a cipőtartómból a kedvenc cipőmet,egy kék tornacipő volt az. Majd lementem a fürdőbe, megfésültem hosszú barna hajamat, amelyet mindig kiengedve szoktam hagyni, ki sminkeltem magamat, és irányt vettem a konyha felé, már éreztem a sült tojás isteni illatát. Leültem a székre, hogy hozzá lássak a reggelimhez de mielőtt bekaptam volna az első falatot apám megszólalt. :

-De sexy valaki, milyen csinos vagy ma hercegnőm! - mosolygott apa ravasz mosollyal.
Én meg csak forgattam a szememet miközben már majszoltam a reggelimet. Apa oda ment anyához és durva smárolásba kezdtek.

Majd mikor végeztem a reggelimmel, fogatmostam és felvettem a válliskola táskámat és bevettem egy jó erős rágót és útnak indultam, gyalog.Negyed úton apa barátja vett fel a limuzinjába.

-Köszi Titusz!

-Nincs mit. - azzal tovább indult útjára.

Menni akartam volna be az iskolába de egypár fiú az osztályomból megállítottak és elkezdték mardosni a fenekem. De én mindeggyikük tökébe belerúgtam, sikeresen és bementem a suliba. És Bogi fogadott egy óriási rám ugrással.

-Annaaaaaaa-ölelt meg fekve.
-Szia, Bogi! Felálhatok?
-Jaj bocsi, igen persze. - felsegített.

Csengetés előtt még egy picit beszélgettünk.

-Jaj Anna, annyira izgulok már, az osztálykirándulás miatt, nagyoooooooooooon várom már, biztos nagyon jó lesz!!! - toporgott türelmetlenül izgága barátnőm.
-Ja, biztos jó lesz, én is nagyon várom már.

Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-szólalt meg a csengő fülsüketítően.

-Na, ennyi idő jutott most a beszélgetésre! - szólaltam meg.
Ja, lesz pár sorakozónál? - kérdezte meg Bogi reménykedve.
-Jaaj máár tudod, hogy mindig a te párod vagyok. - mondtam bíztatva.

Beálltunk a sorba és azt veszem észre valaki felhúzta a szoknyámat és hangosan röhög.

Hátra fordultam és Ken volt az ő nagyon durva és egyben idegesítő!!
-Húúúú, most lesz kapsz!!!!!

Majd jó erősen arcon csaptam. És sértődötten vissza fordultam. A tanár már ott volt az emeleti lépcsőn, hogy felengedje a felső osztályokat.

-6.-ik,7.-ik,5.-ik és 8.-ik!

Felmentünk a lépcsőn és bementünk az osztályunkba leültem a padba Bogi mellé, mert mellette ülök.

Bitty, bitty-Csengedt a telefonom, elő vettem és elolvastam mi az:

Instagram:ken megosztott 1mp egy képet!

Rákattintottam és az én seggem volt rajta amit még sorakozónál fotózhatta le! Az volt hozzá írva, hogy Lovas Annájé!! 19 like volt rajta. És 3 komment:

Ken:Jaj baby, megba***ak!
Jerry:De szép formás!
Balázs:De vírít!! Jujuu!

Na most széttépek. Oda rohantam Kenhez és jól a tökébe rugtam, de úgy, hogy nagyot roppant.

-Utálatos hülye gyerek!!!! - ordibáltam le!

Csatttttt-pofont is kapott!!

Ken csak vigyorogva nézett utánam.

-Azta, Anna ez ám a csaj erő! - dicsért meg Bogi!

Ilonka néni bejött az osztályba és egy egész nap az unalmas fizikai sorozatot néztük meg az SI mértékegységet!!
Úgy utálom, de jó vagyok belőle csak halál unalmas!!

Miután vége volt a tanításnak eljött értem a limuzin és haza vitt engem.

Mikor beléptem a házba üres volt. Bementem anyuék szobályába és no.... Mindeggy gyorsan vissza csuktam és felszaladtam a szobámba és befeküdtem az ágyamba, hogy olvasshassam kedvenc történetemet A Szent Johanna Gimit!

MeteoritWhere stories live. Discover now