5.rész

111 11 3
                                    

Egymást bambultuk.

-Mi az anya?

-mi mi... Mi az hogy mivan??? - mondta anya mérgesen.

-hát őő...?

-Mit bámulsz-mondta anya.

-AZONALL ÖLTÖZZÉL FEL ÉS KELJÉL KI AZ ÁGYBÓL!!! ÉS RAKD LE AZT A SZART!!!!

....

      *

Majd anya kidobogott a szobámból és becsapta az ajtót ami... Ami.. Hát le esett...
Mindeggy majd apa ugyis vissza rakja. Elraktam a telefonomat és ki keltem az ágyból. Oda léptem a ruhásszekrényemhez, hogy ki vegyem a ruhámat amit fel akarok a mai napra venni. De a gondolataimra koncetráltam a legjobban és egy percre lefagytam. Azon gondolkodtam, hogy anyuék miért ilyenek velem. De ezeket a felhő gondolatokat elhessegettem, de egy hasonló gondolat szállt a helyére. A szeretet, a szülők, a nem szeretet,... Áhá a nagyszülők.  *o*   A szívem húzása erősebb volt a gondolataimnál. Oda léptem egy kicsiny dobozhoz amit felnyitottam. Egy kicsi fénykép tartó porosodott benne, amit kinyitottam két fénykép fért bele. Mikor rá néztem a bal oldali képre nem láttam semmit a rajta pihenő por kupactól. Le töröltem róla és egy olyan fénykép volt amin egy fiatal ember és egy fiatal hölgy ékelődött rajta. Ezek az apámnak a szülei voltak rajta. Az apai nagypapám egy,, börtön töltelék''volt. Cooken Arbah Állandóan lopott, ölt, káromlás,rablás, cigizés, drogozás, stb.tehát egy bűnös enber volt. Börtönbe kerül többször is és mindig megszökött. De ám egy alkalommal egy életre börtönbe került és nem tudott megszökni, hátra lévő életét a börtönbe töltötte és ott is aludt el. Az apai nagyanyám Nina Nelliena egy csöndes szelíd, jószívű és kedves asszony volt. Férjét, vagyis Cooken Arbah-át mindig kérlelte, hogy ne csinálja ezt és, hogy térjen jó utra. De Arbahnak elege lett ebből és megölte Nellieát.A jobb oldalra néztem és azt a fotót is letöröltem, az anyai nagyszüleim voltak rajta. Anyai nagypapám Charlie Hucks mindig kalandvágyó volt, inter aktív éber, és izgalmas. Az anyai nagyanyám Izabella Ghwertzch is ugyan olyan volt mint férje Charlie, ezért is keltek egybe, mert össze illőek. De anyuék nem szerették őket és elküldék mindkettőjüket. Ezért az anyai nagyszüleim eggyütt kalandoztak a világban bárhol. Remélem még élnek. És egy nap meg akarom keresni őket mert én kedveltem Charliet és Izabellát szerettem. De a nagy elmélkedésbe annyira elmerültem és be csuktam az albumot, vissza rajtam a lakatos dobozába. Majd fel áltam és...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 19, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MeteoritWhere stories live. Discover now