I said meow

23 0 0
                                    

    Posnasul Oscar ! Pisoi batran ! Sta si toarce langa soba bunicii , mie imi spui cat de lenes este?! Asteapta bucata de peste promisa de mine , dar asta doar cand v-a ceda bunica o capatana din cei 4 pesti . Un mieunat m-a intrerupt din rugamintile amare pentru capatana de peste , era Oscar venise sa cerseaca cu mine . Bunica pana la urma a cadat iar eu am luat capatana si am pus-o in bol  , Oscar privea parca hipnotizat la peste .  Termina mandru de mancat apoi se intoarce langa soba pe acelasi ton lenes ca inainte . Sta putin jos langa soba unde era cald si bine , isi linge labutele savurand aroma lasata de peste , apoi se ridica si incepe sa se alinte de bratul meu . Cand il vezi alintandu-se asa iti creste inima la cat e de dulce , si un "miau" mic se aude parca din sufletelul lui mic de motanas , e prea dragut cateodata incat te gandesti cata dragalasenie se ascunde sub blana aia ?!   Peste cateva minute hotul incepe sa miaune uitandu-se ba la mine ba la bucata de prajitura faramiciosa de pe marginea biroului , m-am ridicat la fel de lenesa ca Oscar , si am dat cu mana de ea pana a picat .  Aceasta zi friguroasa de iarna ma face sa imi pun patura pufoasa peste mine apoi Oscar sare pe patura cu un mieunat pe jumatate si se scufunda in puful moale al paturii . Dupa minute bune de somn se trezeste si  merge direct spre bolul de apa asezat in coltul opus al camerei  , pana acolo se misca lenes . Dupa cateva secunde dupa ce a bauta apa a stat cu ochii atintiti la pestele prajit de pe masa din bucatarie . Lasand patura sa cada de pe mine ma misc  la fel de lent ca si el spre bucatarie ca sa iau cutia  de  whiskas asezata pe blatul mobilierului de bucatarie . Am mers sa o desfac , ca apoi sa o rastorn in castronul sau . Un mieunat in semn de nemultumere s-a auzit cand m-am intors cu spatele . Cu o plecare de cap m-am uitat la oscar care era profund nemultumit se ceva ,  apoi am facut un semn de aprobare din cap si am mers sa ii pun putina paine in castronul cu  whiskas . Apoi a trecut mangaindu-se de piciorul meu spre castron . Eu am cazut lenesa peste pernele moi din pat  si m-am ridicat aruncand la loc patura peste mine . Oscar a terminat intre timp de manacat apoi isi linge labutele si isi trece limba peste conturul guritei si sare la locul lui pe patura . Dupa un timp de gandire vine pe langa fata mea si incepe sa se linguseasca cerandu-mi sa mai trec cu cana de apa peste  castronul lui . Apoi cu un bombanit rapid merg sa iau o canuta cu care  iau apa sa i-o pot lasa in castron . Pisoiul asta e asa de lingusitor de cand il stiu ,eu l-am invatat asa . Dupa o ora in care efectiv a tors  , tata a venit sa stea cu noi . Oscar e un motan dificil doar pe mine ma agreaza asa mai mult ... ca pana si la mine mai face nazuri cate odata . Tata a vrut la il ia in brate  dar acesta a refuzat infigad ghiarele in patura care era peste picioarele mele , am scos un scancet si am luat usor labuta infipta in piciorul meu zmucindul pe Oscar din bratele tatei . Cu un "miau" in ciuda  se aseaza cu capul pe obrazul meu . Cum am spus e un pisoi dificil  nu ii convine mai nimic  , am o cicatricie pe picior din simplul motiv ca am uitat sa ii cumpar o jucarie promisa , i-am aratato pe telefon promitandu-i ca i-o cumpar dupa cam o zi dupa ce i-o aratasem . E foare destept stie sa ma faca sa rad in momemtele in care lacrimile imi inunda obraji , stie sa ma opreasca din orice care considera el ca ma atrage complet , stie sa miaune cand trebuie , stie semnele pe care le fac si ceea ce ii spun intelege , e ca un om doar ca nu poate vorbi si sta in 2 picioare . Intr-un final soarele s-a lasat greu spre  linia orizontului pana ce a disparut si a lasat totul in bezna noptii , i-am pus ultima masa apoi am mancat si eu si am plecat spre pat . Am aprins televizorul , am stins lumina asta l-a facut pe Oscar sa scoata un inceput de mieunat , l-am inpins putin si m-am asezat in pat franta . Acesta a revenit pe picioarele mele si a adormit . 

Mimeaza cuvinteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum