Junkook İle Hayal Et

596 26 3
                                    

Son zamanlarda epey ünlenmeye başlamış bir k-pop grubunda maknae'sindir.

İçten içe de olsa BTS adlı grubun maknae'si Jeon Junkook'a karşı bir şeyler hissettiğini düşünüyor ve yarın ki doğum günü kutlamanda onun da olmasını istiyorsundur.

Bunları düşünürken odandaki sıcacık yatağında uyuyakalırsın.
~~

Sonunda büyük gün gelmiştir. Doğum günün için grubundaki diğer üyeler sana çaktırmadan bir şeyler hazırlamaya çalışıyorlardır.

Doğum gününde en çok istediğin kişi yanında değildir bu yüzden biraz üzgün olsan da, en azından arkadaşlarınla geçireceğin için mutlu olmaya çalışırsın.

Aşağı kata indiğinde hiç kimse senin doğum gününü hatırlamıyor gibi yapıyordur.
Onların bu oyununu devam ettirir ve;

-Günaydın millet! Bugün çalışma filan yapmayacak mıyız?, diye sorarsın.

Aslında doğum günün olduğu için menajerin bu güne hiç bir çalışma koymadığını biliyorsundur. Herkes, "Bugün nedense bizi boş bıraktı. İstediğinizi yapabilirsiniz dedi, biz de anlamadık. Ama tabii ki işimize gelir bu yüzden, şşşt!" diyip, ellerini sus dermiş gibi ağızlarında koyarlar.

Aralarından bir tanesi, "Sen istersen git biraz dolaş filan..." diye bir teklifte bulununca, sırıtırsın. "Pekala, ben biraz dolaşacağım o zaman," der ve kapıdan çıktıktan sonra içeriden,

"Kesin anladı ya!" türü sesler duyarsın. Nereye gittiğini bilmiyorsundur. Sadece yürüyorsun, yürüyorsun ve yürüyorsundur.

Ondan başka hiçbir şey düşünemiyorsundur ve içinde biraz da olsa umut vardır. Belki diyorsun, belki bana bir sürpriz yapar ve gelir...

Onunla ilk tanıştığınızda ikinizin arasında oluşan o farklı çekimi sadece sen hissetmemişsindir umarım diye düşünüyorsundur.

Sonunda yürüye yürüye tekrardan evine gelirsin. Gece olmuştur, şimdi içeri girdiğin gibi ışıklar açılacak, diğer üyeler yaptıkları sürprizi göstermek istercesine, "Sürpriz!" diye bağıracaklardır.

Kapıyı, umarım o da evdedir, diyerek açarsın. Bir bakarsın ki, heryer karanlık. Daha sonra ışıkları açarsın ve tam da tahmin ettiğin gibi diğer üyeler, "Sürpriz!" diye bağırırlar.

Fakat o veya onun grubundan kimse gelmemiştir. Belki de bugün senin doğum günün olduğunu bile bilmiyordur.

Herneyse diye düşünürsün, şimdi bunları düşünme vakti değil. Mutlu görün...

"Ben... Çok teşekkür ederim!" dersin ve hepsine birden sarılırsın.

"Ee, hadi pastanı kesmeyecek misin?!" diye sorar (arkadaşının adı). "Hadi keselim o halde," dersin ve pastanın başına gidersin.

Herkes, "Dilek tut, dilek tut!" diye bağırır. Dileğinin gerçek olmayacağını biliyorsundur ama tam da o anda sadece Junkook'u düşünürsün ve gözlerini kapatarak, onun gelmesini dilersin

"O umarım buradadır..." diye düşünürken iki tane el belinden sarılır ve o tanıdık sesi duyarsın,

"Dileğin gerçekleşti prenses..."

Şok olursun ve gözlerini hemen açarsın. Açtığında karşında sadece senin grubun değil, BTS adlı grup da vardır ve hepsi alkışlıyorlardır.

Hızlıca arkanı dönüp baktığında senin beline sarılı olan ellerin o gün boyunca aklından çıkmayan, Jeon Junkook'a ait olduğunu görürsün.

"Ben, sadece..." diye başlarsın fakat sen devam ettiremeyince senin dudaklarına yaklaşmaya başlar.

Tam da hayal ettiğin gibidir her şey ve görürsün ki, bazı hayaller cidden tam istendiği gibi gerçekleşebiliyordur.

O senin dudaklarına yaklaşmaya devam ederken, son söyleyebildiğin şey, "Seni seviyorum Kook," olur...
--
Bu bölümü nedense diğerlerine göre daha çok beğendim. Eğer siz de beğendiyseniz vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin!

İyi Günler!

BTS İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin