Sabah uyandığımda yaz olduğu icin biraz terledigimin farkına vardım. Saate bagdigimda saatin 10 oldugunu gördüm e ben bu gün ise gidicektim ama saat kaçta neyse hemen duş almak icin banyo ya girdim ve o hep cok sevdiğim Çilekli şampuan ve duş jelini kullanarak duş aldım. Banyodan çıkınca hemen üstüme kisa kot sortmu beyaz onunde deseni olan tisortumu giyip sortun icine sıkıştırdım ayakkabı olarak da pembe Nike ayakkabılarımi giydim ve saçlarımı da topuz yaptim. makyaj olarak eyeliner ve göz kalemimden sürüp aşşağı indim.
Assagi inince kahvaltı masasının hazir oldugunu gördüm ama hemen ise gitmem lazim geç de kalmis olabilirim dün neden saati sormadım ki ben neyse kapıya doğru ilerledigim anda arkadan annemin sesini duydum " kızım mira nereye gel kahvaltı et" dedi " annecim ben size söylemeyi unuttum ben is buldum da simdi ise gitmem gerek orda atıştıririm bişeyler babam hemen söze girdi" nerdeymis bu is " dedi" babacim ateş malikanesinde evin oglu icin kek kahvaltı falan hazirlicam " dedim ve babamı beklemeden çıktım nede olsa geç kalma ihtimalim var hemen pembe spor arabama binip ateş malikanesine surdum. Oraya vardığımda saat 11.00 di araba bölümünden içeri girdim ve arabami park ettim. Kapıya doğru ilerledim ve kapıyı çaldım kapi açılınca cok sasirsam da uzay bey el çalarak" keske biraz daha geç gelseydin bak cok erken geldin " diyerek dalga geçtiğini anladım" pardon uzay bey kusura bakmayın ben du- " daha sözümü tamamlamadan" tamam yeter hemen içeri gir ve kahvaltimi hazirla " dedi." peki" dedim mutfağın yolunu bildiğim için mutfağa dogru ilerledim ve ilk olarak dolaptan kahvaltılık bişeyler çıkardım peynir, zeytin falan sonra dolaptan sucuk çıkarıp yuvarlak yuvarlak dilimledim ve tavada kızartıp yumurta kırdım. Biraz düşündüm acaba meyve suyu mu içer çay mi sonra her ikisini de koymaya karar verdim masaya biraz portakal suyu ve bir fincan çay koydum. Salonda oturan uzay bey'e seslendim " uzay bey kahvaltiniz hazir mutfakta" dedim o da hemen bir çırpıda ayağa kalkıp mutfağa geldi " bundan sonra bey falan deme bana patron de yada sadece uzay nede olsa hizmetcimsin fazla resmiyete gerek yok" dedi ve o picimsi siritisini atti. Hemen masaya oturup kahvaltısını yaptı bende mutfağı toparladim. Bana dönüp " ben şirkete gidicem seninde burada kalmana gerek yok çıkabilirsin" dedi bende basimla onaylayip hemen uzayın ardından çıktım ne de olsa o bana uzay de demisti. Neyse yolda ilerlerken saatin 14.30 oldugunu gördüm. Eve gitmek için biraz daha hizlanmistim ki karşımda bugra yi gördüm bana el sallayıp arabasını durdurdu yanıma gelip " işin yoksa ve hala yemek yemediysen bir ogle yemeği yiyelim mi" dedi ona donup " ne öyle yemeği daha kahvaltı etmedim" dedim " peki o zaman hadi kahvaltı etmeye gidelim" dedi bende basimla onaylayıp arabasına bindim ve kahvaltı etmek icin bir pastaneye gitmeye karar verdik....
Uzaydan...
Evde oturmuş yeni hizmetcimi bekliyordum. Ben ismet abla gibi birini beklerken karşımda mira yi görmemle irkildim ne yani bu kiz mi benim hizmetcim olacaktı. Sanki ona karsi içimde bir kıpırtı olmuştu ama tabiki bunu ona belli etmeyecektim sabaha hazırladığı kahvaltı da cok guzel olmuştu galiba zengin bir ailenin kızıydı ama neden calismak istemişti ki....
Mira' dan devam....
Evet ben ve bugra o gün çok guzel bir kahvalti yapmıştık ben bugraya beni ateş şirketine birakmasini rica ettim o da beni ateş şirketine bırakıp gitti benim arabam yol üzerinde kalmıştı onu da aldırtmam gerek hemen babamin adamlarından Semih beyi aradim iki kez çaldıktan sonra açti " buyrun mira hanim" dedi " size konum atacağım yerden arabamı ateş şirketinin önüne getire bilir misin" diye sordum " peki efendim" dedi ve telefonu kapattı. Bende hemen konum atıp ateş şirketine girdim ve uzay beyle görüşmek istediğimi söyledim uzay beyin sekreteri belli ki sürtuk birine benziyordu hemen o sarışın sürtüğün yanina gidip " uzay beyle görüşmek istiyorum" dedim " randevunuz varmiydi" dedi burun kivirtarak " yok canim diyip hemen uzayın kapısını calip içeri girdim ardından o sarışın sürtük
de odaya girip uzaya fazlasıyla yaklasip efendim beni dinlemedi kusura bakmayın hemen çıkarıyorum dedi. Uzayda o kalabilir sen çık dedi. Ona ohh dermiscesien bir bakış attim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA'NIN HİZMETÇİSİ
RomanceUzay Ateş: 24 yaşında mafya oğlak burcu 16 ocak 1993 doğumlu ünlü ateş malikanesinin tek oğlu Mira Soysal: 21 yaşında ünlü bir alilenin tek kızı oğlak burcu 24 ocak 1996 doğumlu