HAYELLERİM=YG

613 30 4
                                    

4yıl önce

Şu an çok heycanlıydım çünkü Yg seçmelerine birazdan girecektim. Hemen üstümü sahnede giyeceğim kıyafetleri giydim. Ve ordaki makyojörler makyajımı yapmaya başladı. Böyle şeylere alışık değildim. Herneyse makyajımı bitirdikten sonra sacımı yaptılar.

Hazırlandıktan sonra babam, annem ve ablam yanıma geldiler. Babam destek verircesine elimi tutup bana güç verdi. Aslında bu yola girmem babam sayesinde idi. Babama minnettarım.

(Yarım saat sonra)

Sahne sırası bana gelmişti. Ah kalbim! Umarım sahnede kendimi rezil edip ailemin gözünü kara çıkarmam. Babam yine bana güç vererek göz kırptı,ona bakıp gülümsedim. Ve adımı duyduğumda sahneye çıkmak için hazırlandım."Roseanne Park" aman tanrım! Ordakiler Bom, GD,Taeyeang'mı heycanım iki kat artmıştı ve yanlarında da şu meşhur dansçı Parris Globel vardı. Ve Teddy sunbaenim.

Yang hyunk suk pdnim bana gülümseyerek hazırsan başlayalım dedi. Bende kafamı olumlu anlamda salladım. Ve müziği duyunca şarkıyı söylemeye başladım.

Şarkı bittiğinde alkışlar hiç durmamıştı mutlu olmuştum. Taeyeang sunbaennim mikrofonu eline alarak sesin çok eşsiz dedi. Ah! İdolümden böyle bir şey duymak çok güzel. Gd ve Bom sunbaennim de olumlu anlamda kafasını salladı. Sıra Yang pdnim'e geldi. İlk onların fikrini almak istediği için sonradan konuşmaya başladı. Elini mikrofonu aldı. Kalbim yerinden çıkacak."Korece ismin Chaeyoung değil mi?" kafamı olumlu anlamda salladım " Chae sesin gerçekten çok eşsiz ve güzel seni ikinci turda görmek istiyorum" dedi.Bir oh çektim ve hepsine teker teker teşekkür edip sahneden indim. Hemen annem ve babamın yanına koştum başarmıştım.

(Bir gün sonra)

Saat:7.00

Alarmımın sesini duymamla hemen kalktım, kalkmak zorunda kaldım diyelim. Yg'de ikinci tura geçtiğimde Yang pdnim bana "yarın şirkete gel hem burada pratik yaparsın" dedi. Yg'ye gidiceğim için kalbim ağzımda atıyordu. Hemen lavoboya gidip rutin işlerimi hallettim. Dolabımın kapağını açıp üstümü giyindim ve makyajımı saçımı yapıp aşağıya indim annemi zorla ikna ederek kahvaltıyı orda yapacağımı söyledim. Sonuçta çok ünlü bir kafesi yok mu???

 Sonuçta çok ünlü bir kafesi yok mu???

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Chae'nin giydikleri)

Hızla şirkete doğru yol aldım. Yürümeyi seviyordum kulaklığımı takıp müziği açtım en sevdiğim grup ve en sevdiğim şarkıları Loser ( loser şarkısının dört yıl önce çıkmadığını biliyorum ama öyle hayal ediverin💕) şarkıya eşlik sederek ilerledim. Ana yola geldiğim için kulaklığın tekini çıkardım. Şarkıya eşlik etmeye devam ederken bir ses bana katılmıştı şaşkınlıkla kafamı yana doğru çevirdim.......

Umarım beğenirsiniz bir rosekook hikayesi...

AŞKIN ZORLUĞU/ROSEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin