"Sadece kariyerine odaklan Chae sadece kariyerine"
Şu an sahne arkasındaydım ve öncekine göre daha heycanlıydım. Eğer bu turu geçersem direk Yg'ye girebilecektim ve bizi izlemeye gelen insanlar olucaktı turda yanıma gelen Taeyeang sunbaennim ile başımı ona çevirdim. "Chae turda söyliyeceğin şarkıyı şimdi bana söylemek istermisin"? Başımı olumlu anlamda salladım ve söylemeye başladım. Şarkının yarısında beni durdu "Daha duygulu söylemeyi dene" dedi.
"Peki" Tekrar söylemeye başladım ama kafasını olmadı anlamında salladı. "Ne yapmam gerekiyor"?diye sordum. "Sevdiğin birini düşün"
Aklıma ilk onun ismi gelmişti "JUNGKOOK" onun düşünerek söylemeyi deniyicektim. Onun ismi heycanlanmama yetiyordu. Şarkıyı söyledim. Taeyeang sunbaennim gülerek "Hangi şanslı erkek"dedi. Anlamaz bir şekilde ona baktım. "Şarkıyı çok duygulu söyledin de" utanarak başımı eğdim. "İnkar bile edemiyosun Chae"dedi. Haklı inkar bile edememiştim. Oysaki daha iki günden beri onu tanıyordum ve konuşmamız kısaydı.
Adımın duyulmasıyla heycanla sahneye doğru ilerledim. Yang pdnim bana yapabilirsin dercesine bakıyordu. Etrafa göz gezdirdim ailemi görünce gülümsedim. Ama gözüm birine takıldı. Maskeli birine onun Jungkook olma ihtimali ne kadardı? Yang pdnim'in oynat müziği demesiyle şarkı başladı ilk dans edicektim. Hemen tanıdık müzik kulağıma dolunca dans etmeye başladım. Kızlarda beni izliycekti. Dansım bitince bana harikaydı diye bağırdılar.
(Rose'nin ettiği dans)
Sıra şarkıdaydı onu düşünerek söyliycektim. Tabi ki de bunu zorunlu yapıyorum başka bir şey yok tabiki de. İçimden söylediğim şeye kendi kendime gülerek müziğin başlamasını bekledim ve başlıyınca söylemeye başladım.
(Sadece Chae söylüyo gibi düşünün)
Şarkı boyunca onunla konuştuğum sözler ve onun siması aklıma geldi. Neden böyle oluyordu? Şarkı bittiğinde şarkının etkisinden ağlayanlar bile olmuştu. Diğer adayların kıskanç gözlerini hissedebiliyordum. Yang pdnim "Chae bu turdaki üstün başarından dolayı diğer turları atlayarak şirkete girmeye hak kazandın, tebrikler"dedi. Bende mutlulukla selam verdim. Koşup aileme sarıldım. Duygulanmıştım o siyah maskeli çocuk bana göz kırptı. Sanırım o maskeli çocuğu düşünmekten uyuyamıycaktım. Desene Chae bu gece yine sana uyku yok....
Tur bittikten sonra kızlarla şirkete geldik. Herkes beni tebrik ettikten sonra nihayet kızlarla başbaşa kaldık. Lisa bana döndü"Chae dansını ilerletmişsin" Jisoo unnie Lisa'ya bakarak "Tabi ilerleticek Yg bu boru değil" dedi. Sizce de bu söz size bir şey anımsatmadı mı? Her yerde herşeyin içinde o vardı Jungkook, kızlar gülüşerken ben onu düşünmeye dalmıştım. Jennie unnie bana döndü "Bir sorun mu var Chae " dedi.
Başımı olumsuz anlamda salladım. Gözüm bir yere takıldı o maskeli çocuk onun burada ne işi vardı? Şirkete çalışanlardan başka kimse giremiyodu ki "Noldu Chae neden daldın" dedi Lisa, "Bir şey yok". Ve hızlıca yanlarından ayrıldım. O maskeli çocuğu bulmalıydım...O çocuğu takip ettim geldiği yer Bighit binasıydı hemen onunla birlikte içeri girdim. Başkanın odasının önünde durdu, İçeriden sesler geliyordu.
Çocuk ordan çekilince oraya gittim. Ve konuşmaları dinlemeye koyuldum. Duyduğum şeyle dona kalmıştım. Baba....Jungkook'dan
Bighit binasından çıktım ve boş boş yürümeye başladım. Telefonuma kulaklığımı takıp en sevdiğim şarkıyı açtım yani iki günden beri en sevdiğim şarkı. Telefonuma bir bildirim gelmişti hemen gelen bildirime tıkladım. Bu Yg seçmeleriyle ilgiliydi haberi okumaya başladım.
Avusturalyalı genç kız Roseanne park, Park chaeyoung diğer tüm turları atlayarak Yg' şirketine girmeye hak kazandı. Bu haberi bana Jimin hyung göndermişti. Ve "sevgilin başarmış hayırlı olsun" diye mesaj göndermişti. Attığı mesaja gülüp Yoluma devam ettim. Chae'yı sadece Taehyung ve Jimin hyunga anlatmıştım. Düşüncelerimle boğuşurken önümde lüks siyah bir araba durdu. Arabanın şöförü inip "babanız sizi çağırıyor" dedi. Göz devirdim ve arabaya bindim. Sevemedim o adamı bir türlü....Sizce Jungkook'un babası kim ve Chae orada ne duydu???