Παρτ 1

24 5 0
                                    

Το δυνατό σπαστίκο ξυπνητήρι μου με αναγκάζει να ξυπνήσω.Σήμερα δεν πρέπει να αργήσω ουτε λεπτό γιατί σήμερα είναι η πρώτη μου μέρα στο σχολείο και συγκεκριμένα  στο λύκειο.Το τηλέφωνο χτυπάει και ειναι η φίλη μου η Μυρτώ.

Μυρτώ- Καλημέρα είσαι έτοιμη;

Νεφέλη- Εμμ...βασικά με πήρε λίγο ο ύπνος αλλά μην ανυσηχείς ντύνομαι αμεσως!

Μυρτώ- Άντε γρήγορα, μην αργήσουμε πρώτη μέρα!

Ρίχνω ένα χασμοριτό και συνεχίζω

Νεφέλη- Ναι σε δέκα λεπτά πέρνα από το σπίτι μου οκ;

Μυρτώ- Εντάξει τα λέμε.

Κάνω όσο πιο γρήγορα μπορώ πλένομαι,ντύνομαι,χτενίζομαι,βάζω παπούτσια και στο τσακ χτυπάει η Μυρτώ την πόρτα.Δεν προλαβαίνω να ανοίξω γιάτι έχει πάει η μαμά μου.

Μυρτώ- Καλημέρα σας κυρία Ζωή ειναί μέσα η Νεφέλη; Ρωτάει καθώς κοίταει για να με δει.

Μαμα- Ναι Μυρτώ μου εδώ είναι μισό λεπτό να την φωνάξω. Νεφέληηη.Φωνάζει προς το δωματιό μου.

Νεφέλη- Έρχομαι καθώς δένω τα κορδόνια από το παπούτσι μου.

Βγαίνω  έξω.

Νεφέλη- Ήρθα λοιπόν πάμε;; λεω κοιτώντας την Μυρτώ.

Μαμα- Αγάπη μου δεν εφαγες τιπότα δεν πεινάς;

Ωχ η γνωστή χαζομαμά😏

Νεφέλη- Όχι μαμά είμαι εντάξει άντε θα τα πούμε μετά.λέω καθως βγάζω την Μυρτώ έξω απο την πόρτα για να φύγουμε.

Μαμα- Καλά να προσέχετε.φωνάζει απο πίσω μας.

Εγώ δεν της απαντάω αμάν πια πρέπει να καταλάβει πως είμαι πλέον 16 όχι 12.
Φτάνουμε στο σχολείο, η αυλή είναι γεμάτη από παιδία μόλις πατάμε την αυλή του σχολείου χτυπάει κατευθείαν το κουδούνι.

Μυρτώ- Ουφφ..στο τσακ ήρθαμε λεει ανακουφισμένη

Μπορώ να πω πως σε αυτά τα θέματα η Μυρτώ είναι πολύ συντηριτική.Πηγαίνουμε στο μέρος όπου εχουν μαζεύτει όλα τα παιδία.
Ο λυκειάρχης άρχισε να μας μιλά για το ξεκίνημα της νέας χρονίας μετά ακολουθεί ο γνωστός αγιασμός του παπά φωνάζουν τα ονόματα για να μπουνε σε τμηματα και ευτυχώς εγω με την Μυρτώ είμαστε στο ίδιο τμήμα.Μας μοιράζουν τα βιβλία για την φετινή χρονία μετά μας μιλάει ο υπέυθυνος της ταξης μας επιτέλους τελείωσε να μιλάει, μας πήρε της παρουσίες και για αύριο μας είπε να φερουμε ενα στυλό και δύο τετραδια και μας άφησαν ελεύθερους να φύγουμε.

Ο εραστής της διπλανής πόρτας Where stories live. Discover now