Παρτ 2

17 3 0
                                    

Ξαφνικά ακούγετε ένας ήχος και το ασανσέρ σταματάτει στον 2ο όροφο....

Νεφέλη- Τι εγινε; ρωτάω πανικοβλημένη

Μαρκ- Α, μπορεί να έγινε καμία διακοπή. Λεει αδιάφορος

Α ακόμα καλύτερα να μείνουμε εδώ
μέσα χωρίς σήμα σε έναν τόσο κλειστό χώρο μπράβο Μαρκ...μα πόσο αδιάφορος πια;;;

Νεφέλη- Μα πως μπόρεις να είσαι τόσο αδιάφορος;; Έλα να φωνάξουμε βοήθεια μήπως μας ακούσει κανείς.λέω και τον τραβάω από το χέρι για να χτυπήσει την πόρτα.

Μαρκ- Δεν θα σαι καλά που θα φωνάζω βοήθεια λες και είμαι καθυστερημένο...περίμενε κάποια στιγμή κάποιος θα χρειαστεί το ασανσέρ.

Αυτό ήταν δεν θα κάτσω να ακούω τις μπούρδες που λέει θα ψάξω να βρω σήμα.Βγάζω το κινητό μου και πάω δεξιά αριστερά πίσω μπροστά μέχρι να βρω μία γραμμή τουλάχιστον.

Μαρκ- Μα πόσο βλαμμένη παίζει να σαι;; Την οδική βοήθεια μπορείς να την καλέσεις όπου και να σαι ρε βλήμα.λέει και χτυπάει με το χέρι του το μάτι του(ένδειξη ειρωνίας)

Μπράβο και δεν του το χα να ξέρει για περίπτωση έκτακτης ανάγκης😏.Βγάζω κατευθείαν το κινητό μου και καλώ γρήγορα την αστυνομία.Μετά απο 10 λεπτά αμήχανης σιωπής με τον Μαρκ έρχεται επιτέλους η αστυνομία...λιγο ακόμα και θα σκαγα εκεί μέσα.

Αστυνομος 1- Ναι με ακούτε;; η αστυνομία είμαστε μην ανυσηχείτε θα σας βγάλουμε αμέσως.

Μόλις άκουσα την φωνή του αστυνόμου ένιωσα μια ανακούφιση...ουφφ!
Τους άκουγαμε να μουρμουρίζουν κάτι και μετά απο δευτερόλεπτα η πόρτα του ασανσέρ ανοίγει.

Αστυνόμος 2- Γεια σας...φαίνετε πως κάποιος θα πάτησε το stop καταλάθος και γι'αυτο έγινε όλοι αυτή η αναστάτωση.

Μαρκ- Να....και μου ρίχνει μια μούτζα μες τα μάτια μου😡

Εγώ δεν του απαντάω μαι βγαίνω επιτέλους από εκεί.Μα ποιος μπορεί να πάτησε το κουμπί;; παντως εγώ δεν το έκανα ή μήπως το πάτησα ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ;;;
Τι;;; οχι οχι οχι ΑΠΟΚΛΕΙΤΕ!!!!
Μετά από την ωραία σκέψη στο μυαλό μου (ειρωνία)😏 φτάνω στο πάρκο για να χαζέψω την φύση τους ανθρώπους που κάνουν τζόκιν τα παιδάκια που τρέχουν....μου αρέσει να έρχομαι εδώ κάθε απόγευμα μετά το διάβασμα ξεκουράζετε το μυαλό μου!!

επόμενη μέρα•

Έχω ήδη ξυπνήσει και τρώω πρωινό η ώρα είναι 7:35 και σε λίγο θα έρθει η Μυρτώ να πάμε σχολείο...η μαμά μου και ο μπαμπάς μου έχουν πάνε στην δουλεία...

Ο εραστής της διπλανής πόρτας Where stories live. Discover now