Merhaba ! Multiye bir şeyler yapmaya üşendim. Dün bir diziye başladım yabancı bir dizi. Ben 16. Bölüme geldim bitmiyor dizi deli oldum. Baktım kac bölümmuş diye birden gözlerim pörtledi. Lan 145 bölümlük yabancı dizi mi olur be !
Neyse işte sonra aklıma hayatımın rutinligi geldi ona bir sinirlendim. Sabah bir şey yiyemedim ona sinirlendim. Burnum falan kanıyor kafam iyi oluyor bazen sinir gidiyor. Hep kanadın burnum ya. Prit koklamis gibi hissediyorum. ( Aramızda küçükken prit kokuyordum. )
Konumuza dönelim biz. Yanlış bir ile başlamak istiyorum. Şimarmadan bitireyim şu bölümü ya. Allah için.
1
Sevgili tasarımcılar sizlere sesleniyorum. Yapmayın bunu güzel kardeşlerim. Ya böyle şeyler görünce aklıma hep güneşli bir günde depresyona girmiş arkadaşım geliyor. Renk ayarlarını mümkünse benzer tutun. Kapak da çok çirkin olmuş bu arada yaparken sinirlendim.
2
Şu fotoları şöyle silmeyin vallaha gördükçe gözüm kanıyor. Allah için güzel duruyor mu söyleyin. Zaten çok güzel bir uygulama var size söyledim. Benim dediğimi değil de kendi bildiğinizi okuyacaksaniz da ben bilemem.
3
Kapak da yapamadım ama iki resimli birleştirirken böyle göze batan hatalar yapmayın lütfen. Ya biraz daha fazla zaman harcayin iyi olmak için. Bazı kişiler görüyorum cidden iyi yapanlardan daha çok görüntülenme alıyor. Bu bence haksızlık.
4
Bakın şöyle ki bir resmin üstüne yazı yazınca bu kapak yaptığınız anlamına gelmiyor. Adam ciddi ciddi bunu savunuyor. Ben çok uğraşıyorum da, mazur görün de falan. Ya başkası orda güzel bir şeyler çıkarmak için uğraşıyor ama bu yapanlardan daha az görüntülenmesi var.
Şimdilik bu kadar. Ben niye bu kadar sinirlendim ya. Manyak miyim neyim. Sizleri kocaman seviyorum. Kiraz adlı kitabıma da gelin.
-emine
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapak İpuçları
De TodoPicsartdan normal düzeyin üstünde nasıl kapak yapılır ? Yapılan kapağa nasıl yazı eklenir ? Bunlara cevap verdiğim bir ipucu kitabıdır. Türkiye'nin ilk Kapak İpuçları adı altında görüntülenmesi en fazla olan kitapdır. HAZİRAN 2017 eSeven8