Dupa o saptamana
Pov Urs
A trecut o saptamana de cand a plecat imi lipseste .. in saptamana asta am cantat la studio numai melodi triste . Imi pare rau ca am spus acele lucruri dar mam inervat . Atunci cand acea fata sa pus la mine in poala am vrut sa o dau jos dar ma sarutat iar mainile mele erau blocate pe ea ..
**
Baieti o vreau inapoi
Noi ce vrei sa facem daca esti prost
Offf va rog fac orice
Hmmmmmm orice?
Da .
Bine speli vasele o luna
Sa facut . Deci
A da pai unchiul meu e sef la un post de teliviziune si poate sa te bage in direct si sa zici ca te omori daca nu vine
Sau ii face o declaratie de dragoste Cristina ..
Off bine .
Deci vorbesti tu cu unchiul tau .
Da . Deci intri in dicret peste o ora ..
Poftim . Cand ai vorbit cu el.
Am vorbit acum un minut a zis ca intro ora sa fim acolo ca incepemPov Erika .
Mam instalat bine aici sunt dansatoare . Adica proofesoara castig bine .. miam facut un dus si am dat drumul la televizor ..
Buna ziua astazi in direc il avem pe cantaretul din trupa shot Ursu Andrei -Ionut
* Buna ziua
Dnl vreti sa incepeti ?
Da .. Erika scumpa mea iubita imi pare rau da stiu am gresit dar nu era vina mea . Ea sa pus pe mine .. eu pe tine te iubesc pe tine te visez noptile iubito iartama si intoarcete acasa. As vrea sa fim tot impreuna sa te tin de mana si sa iti soptesc te iubesc.. te rog doar vino mai dami o sansa .
Wow se pare ca fata aceasta va sucit mintile ..
Da la propriu ..Am inchis televizorul si am inceput sa plang ou doamne chiar e disperat .. Am luat o alegere .. voi........
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Hei dragilor un nou capitol va pwp ..