Amnezie

23 2 0
                                    

.......După un an .....

  Pov Urs. .
A trecut un an ,un nenorocit de an în care nu mi.am mai văzut iubita . Nu i.am mai simțit buzele , nu am mai luato în  brate. Imi e dor de ea , astăzi e ultima zi , dacă nu se trezește o va scoate de la aparate . Nuu nu vreau ,.
Domnule Andrei?
Da
Puteți veni puțin?
Da desigur ce este
Erika , nu îi mai dam sanse
Cum . ?
Da va lăsăm cu ea 5 minute .
Mulțumesc mult .
.. Erika iubito te rog trezeștete te rog  . Nu mai pot simt ca mor fără tine ,iubito Ana te.a înlocuit la concerte îmi pare răuȘtiu iubito , dacă erai aici și băteai , iubito te rog trezeștete.  Spun și o lacrima îmi cade pe obrazul ei iar aparatele o iau razna ..
Doctore !!!!!!!
Da aici sunt
Veniți repede
. Am intrat în salon iar iubita mea a început sa își deschidă ochii .
U...U..Unde sunt ?
La spital
Cum Dece? ?
Iubito Ești bine
Cine ești? ?
Cum stai sunt eu Urs iubitul tău.
Nu eu nu am iubit . A murit acum 3 ani .
Erika sunt eu Urs . Ursu Andrei Ionut
Nu nu iubitul meu a murit acum 3 ani și îl chema Marius  Alexandru .
Ce iubito
Nu lasama .lasama
Domnule doctor ce are ?
Îmi pare rău spun dar are o amnezie
Poftim
Da din păcate nu știam dacă își va reveni
Doamne ce o sa fac
Pai încercați sa o faceți sa își amintească, dar nu o forțați ca astfel sar putea sa își piardă mințile.
Da Mulțumesc
Peste 4 zile va fi externata
Da la revedere
O zi buna .
     Autor 
Urs era distrus nu mai știa ce sa facă o iubea și încă o iubește pe Erika doar ca ea nu îl recunoaște.  Urs se simte Rănit dar vrea sa facă tot posibilul sa își amintească tot . El și Erika trebuie sa continuie relația . Dar sa vedem ce se va întâmpla  cu Ana . Fata care e topita după Urs cu toate ca nu vrea sa recunoască ea o urăște pe Erika , Femeia bătută de acel barbat a născut un baiat și ia pus numele Andrei , femeia a venit aproape în fiecare zi la fata la spital și ia mulțumit.  Dacă ea nu era nici copilul și nici ea nu mai erau . 

Va urma ..

Hei prieteni Cum vi se pare. ??

Shot. Al Meu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum