,,Bratček, nevedela som, že vieš tak dobre hrať" uškrnula som sa na Dylana. ,,Práve si mi zložila asi jediný kompliment za celý môj život. Úškrn mi bol opätovaný a ja som sa zasmiala. ,,Dala by som si kávu, Dylan chceš aj ty?" ,,Hej, veď vieš akú." ,,Jasan, idem zobrať papier a zozbieram počet." ,,Ďakujem sestrička" Súrodenecké objatie nemohlo chýbať a ja som sa vydala za Lis. Dala som jej papier, pero a inštrukcie. O 10 minút sme mali celý zoznam. Trochu sme ho upravili a nasadli do auta. Vystúpili sme pred najbližším Starbucksom a vydali sa dnu. Prišla som spolu s Lis k pokladni a predavačka sa na mňa ohromene pozrela. Bola to mladá baba, mohla mať asi tak, ako my dve. Odfotili sme sa s ňou, dali jej autogramy a podali jej papiere s objednávkou. Zatiaľ nám spravila kávu na jej účet. Sadli sme si za pult a rozprávali sa s ňou. Asi o pol hodinu sme vyrazili zo Starbucksu a vydali sme sa na pol-hodinovú cestu autom. Prišli sme a ja som zašla za kameramanom, nech sa stopne natáčanie. Všetci si podtupne prišli pre ešte teplú kávu, ktorú sme im podľa zoznamu podávali. Postupne boli krabice prázdne a my sme si zobrali naše posledné kávy. V kľude sme si ju vypili a vzali foťáky. Práve keď som vychádzala zo stanu, niekto do mňa narazil. Spadla som na zem a na chvíľu som si vyrazila dych. Nevedela som dýchať. Bolo mi zle. O pár sekúnd som sa poriadne nadýchla. Počula som hlasné vydýchnutie. Pravdepodobne od úľavy. Otvorila som oči a nadomnou stál Minho. ,,Oh Bože, prepáč Lena, nechcel som, prepáč mi to, ja-ja som naozaj nechcel, išiel som práve za vami a-a ty si prapve vychádzala a ja-ja som sa ponáhľal-" ,,Minho!" Lis ho konečne zastavila. ,,Prosím ťa kľud. Ona nie je typ človeka, že ti neodpustí. Teraz ju musíme dostať dnu." Minho prikývol a už som bola v jeho náručí. Neviem ako, ale zaspala som...
A teraz! Potlesk pre blackninuskaaa, ktorá ma dokopala k tomu, aby som konečne napísala novú časť 😅prepáčte za prípadné chyby😅a ďakujem Blackie, že si ma k tomu dokopala😅❤️tak užívajte prázdniny a zatial Olaa!😃
~IAFUY
YOU ARE READING
O'Brien's little sister
FanfictionVolám sa Lena Victoria O'Brien. Mám o rok staršieho brata menom Dylan a najlepšiu kamarátku Lisu Delevigne, ktorá je modelka a youtoberka ako aj ja. Môjho brata asi ho poznáte z viacero filmov. S bratom žijeme vo veľkej ville, pretože rodičia nám zo...