Túto kapitolu venujem blackninuskaaa 💙veľmi veľa krát ti ďakujem💙
Zobudila som sa na gauči v stane. Na stoličke oproti sedela Lis. Akonáhle, keď uvidela, že som už hore, usmiala sa a popriala mi dobré ráno.
,,Mhm, aj tebe."
,,Vyspatá?"
,,Aj hej, ďakujem." Usmiala som sa a vstala z gauča.
,,Nejdeme fotiť ďalej?"
,,Môžeme...točenie pokročilo asi o polovicu scény, ale zatiaľ som fotila s náhradníkmi."
,,Super. Tak sa mi to páči." Dalo by sa povedať, že som taká "vedúca" fotografov na natáčaní. Pár náhradníkov vie fotiť, tak niekedy pomáhajú s Behind The Scenes. No dosť kecania o mojom povolaní. Vzala som foťák a aj Polaroid/ Instax a vyšla zo stanu. Keď ma niektorí herci uvideli, rozbehli sa ku mne a objali ma. Dokonca prišiel aj štáb a všetci mi popriali dobré ráno. Očividne ma tu majú radi. S Lis som nafotila nejaké fotky a popri tom som aj točila vlog na môj vlogovací kanál. Keď sme všetko ukončili, bolo pol jednej poobede. Zhodli sme sa, že chceme kebab. Chodili sme po celom areáli a pýtali sa, aký kebab kto chce. Dúfam, že chápete. Keď sme mali všetkých spísaných, vydali sme sa do mesta do najlepšej kebabárne a začali s objednávkou. Občas sme sa pofotili s ľuďmi, ktorí sa prišli najesť. Dokonca som dávala aj autogramy. O necelú hodinu a pol sme odchádzali aj s plným kufrom kebabov späť do areálu natáčania. Všetky kebaby sme rozdali a začali jesť. Keď všetci dojedli, natáčanie pokračovalo. S Lis sme ešte skočili po kávu a keďže sme už vedeli, kto akú chce, spravili sme im prekvapenie a všetci dostali poobedňajšiu dávku kofeínu do tela. Natáčanie sa opäť začalo. Párkrát sme ešte premaľovávali chalanov, až nastal večer. Okolo pol dvanástej sa všetko zbalilo a my sme si konečne išli ľahnúť. Padla som do postele.
,,Konečne." Prezliekla som sa do pyžama, spravila nočnú hygienu a ľahla si do postele. Ešte som chvíľu bola na mobile, ale potom som už zaspala so slúchatkami v ušiach.
Ráno som sa vzbudila na môj otravný budík, ktorý oznamoval šiestu hodinu rannú.Ospravedlňujem sa, ak tam sú chyby, ale mám naponáhlo a vôbec nestíham😭😅Užívajte si posledné dni prázdnin a posledné teplé dni. Zatiaľ ahojtee💕
~IAFUY
ESTÁS LEYENDO
O'Brien's little sister
FanficVolám sa Lena Victoria O'Brien. Mám o rok staršieho brata menom Dylan a najlepšiu kamarátku Lisu Delevigne, ktorá je modelka a youtoberka ako aj ja. Môjho brata asi ho poznáte z viacero filmov. S bratom žijeme vo veľkej ville, pretože rodičia nám zo...