♡FLASHBACK♡
"Kau buat over time sebagai denda sebab lewat.Izzah, awak saya lepas."
"WHAT"
♤SEKARANG♤
"Tak guna punya pak cik. Tahulah berdendam pon tak payah kejam sangat."kata Putri. Putri ni penakut orangnya.
Putri melihat sekeliling pejabat. Rasa naik juga bulu roma Putri bila seorang kat pejabat. Tiba-tiba pintu pejabat terbuka sendiri.
KRRRREEEEEEEEEKK.....
"ARRRRRGGGGGGG..hantu."jerit Putri sehingga pengsan.
"Wei bangun. Aduh minah ni pengsan pulak. Penakut gila kacau sikit je pon."dengus Zaf.
"Macam mana ni. Tak kan aku nak minah ni kesian pulak. Yes! Aku ada idea."terus Zaf pergi mengambil air lalu mencurah ke Putri. Serta merta Putri terjaga dari pengsan.
"Hoi pak cik. Tak ada adab haah."
"Kau pengsan tadi. Aku ingat mati dah baru nak buat majlis kesyukuran tadi."
"Siot punya pak cik."
"Mari aku hantar kau balik. Kesian pulak kat kau.Jom!"terus Zaf menghulurkan tangannya ke Putri. Putri terus bangun sendiri.
"Aku tak perlu pegang tangan kau. Tak pasal-pasal dapat dosa free."
"Okay, ingat aku kesah sangat."
Mereka terus pergi ke kereta Zaf. Tiba-tiba Putri berasa lapar.
"Pak cik boleh tak berhenti kedai makan mana-mana. Aku lapar."
"Kau ingat aku kuli kau suka hati arah aku."
"Please.Encik Zafran."
"Okaylah kesian aku tengok macam setahun tak makan."
Terus kereta Zaf berhenti kedai makan berhampiran.
"Nasi goreng dengan air sirap."ujar Putri dengan laju.
"Tak reti malu budak ni.Saya nak Char kue tiau dengan tea o ais limau."
"Wei muka kau tak malu haah. Sampai-sampai je terus order. Cuma chill dulu tak boleh."
"Buat apa saya nak malu. Bukan saya buat benda tak betul, order je pon. Lagi pun saya lapar. Dah 5 jam saya tak makan.
"Encik ini makanan dengan minuman. "
"Thank."
Terus Putri minum air sirap nak lihat dahaga katakan.Baca bismillah okay.
"Haahahahah. Wei minah gigi kau merah.hahahahah."gelak Zaf.
"What."terus mengeluarkan cermin untuk melihat giginya.
Zaf terus minum airnya.
"Minum tu bacalah bismillah dulu."tegur Putri.
Terus air yang diminum Zaf tersebur pada Putri.
"Ieeee..ENCIK ZAF!!!!!"
YOU ARE READING
BE MY GIRL
RomanceHaikal Zafran telah kehilangan kedua ibu bapanya.Hanya satu nama menyebabkan dendamnya membara iaitu Putri Natasya membuatkannya sengsara tetapi rancangan diatur untuk menyakitinya dengan mengahwininya