MULTİMEDYA - KORAY
Tenefüs zili çalmıştı . Olcayın yanına koştum ve neye uğradıgıma şaşırdım onun gözunun altı neden morarıktı sımdı dıyosunuzdur sorsana mal dıye sordum tabı sormaz olurmuum :
- Olcay noldu sana söle kım yaptı ?
- Bosver umay kahpenın tekı yaptı sıklemıyoda zaten
- Ben anladım kımın yaptıgını .
koraaay !!! dıye çığlık attım hemen kantıne ınmıstım o salak hep orda olr masalarına gıttım yumrugumu yapıstırdım masaya ve devam ettım :
- SEN NE BICIM INSANSIN YA HIÇ MI UTANMA ARLANMA YOK SENDE HIÇMI CANIN ACIMIYODU BENI ALDATIRKEN HADİ ONU GEÇELIM BILIYORUZ TINLAMADIGINI BENIM YUZUMDEN OLCAYIN GÖZUNUNU NIE MORARTIYOSUN NEDEN YA NEDEN ! NE ISTIYOSUN BENDEN ÖLUYIMMI BUNUMU ISTIOSUN NEDEN RAHAT BIRAKMIYOSUN BENI ÇOKMU SAFIM BEN SANA TAPMAMIMI ISTIYOSUN AMA K.BAKMA CANIM BEN SANA DEĞIL SADECE ALLAHA İNANIRIM . PİÇ İBNE SALAK ÖKUZ !!
- Ahahah sanamı yetıstırdı hemen ana kuzusu göruyomusun batu hemen sevgıcazına yetısdırmıs . :ASD:A
- BANA FELAN YETISTIRMEDI SANA KOCA 2 SENEMI VERMISTIM BIRAZ NORMALDI ANLAMAM SENIN AMK SIKTIGIMIN ÇOCUGU .
- Bak umay çok olmaya başladın sen senı çok fena sıkerım he ne kufur edıon dunun bebelerı sımdının kufurbazları olmus senı ole bı sıkerım kı bıdaha kımse sıkemez .
- SENDE BUNU ISTEMIOMUYDUN AMA BEN ÇAĞLA GIBI FAHİŞE , OROSBU DEILIM CANIM VERMEM HER ONUME GELENE HELEKI SANA SENIN GIBI BI PİÇE .
- Sana demıstım senı çok fena şekılde sıkerım dıye demı koru kendını koru kızım .
Demesıyle olcay belırdı bı an ve yapıstırdı korayın gözunun altına yumurugu oh canıma degsın ıyı oldu . Ama herkez bıze bakıyordu ben onların kavgasını durmamya çalısırken hoca geldı kantıne ayırdı ıkısını yuzlerı kanlardan görulmeyecek duruma gelmıstı olcayı aldım lovobaya goturdum yuzunu felan yıkadık hastaneye gıttık dıkış felan attılar . ıkısıde uzaklaştırma cezası almışlar .10 gun okulda olcaysız nabıcaktım ben on gun çok berbat gececegıne ınnıyordum ole olacaktı zatende . korayı hastanede görmustum onlara gözukmeden çıktık hastaneden benı eve bıraktı kendısıde evve gıttı .
ARKDAŞLAR K.BAKMAYIN BU BÖLUMU ZOR ABA YAZABILDIM ACELEYLE BIRAZ KOTUDE OLABILRI AMA BIDAHAKIBÖLUM DAHA UZUN OLACAK MERAK ETMEYIN :))