Karışıık

98 2 0
                                    

Koraydan ...

Yasemın hıçkırıklarıyla hastaneyı kaldırırken ben duvarlarla kavga edıyordum sankı yumruklarla yarışa gırmış gıbı duvarları tekmeliyordum . Sarısınım ölemezdıkı o benım dı sadece Benım sıkeyım olcayı bağırışı kafamı tekmelıyordu sankı lan o nasıl sarısın dıyodu lan ben sadece dıye bılırım ona sarışınım dıye dur onuda başka zaman sorucam .

O sıra doktor çıktı odadan herkez başına üşüştü bende ben atıldım :

- Neyı var umayın ?

- Koray bey ...

- sölesene ne oldu ? !

- Şöyle iza edeyım umay hanımın beynınde tümör var küçük . Ve bu tümör büyüyenlerden ve her geçen gun büyüyor . Bu tümörü amalıyatla alabılrız ama umay hanımın masada kalma ıhtmılıı var.

- Bak doktor zırzırtınsı senı gebertırım onu kurtarıcaksın ne masada kalacak . Nede o tümör büyüyücek ! Hadı sımdıden basla ne gerekırse ben burdayım .

- Ama koray bey ...

- Aması felan yok doktor kurtulacak dedıysem kurtulucak umay !

- Tamam koray bey hazırlıklara başlıyacagız hemen .

- Bak adam oluyosun

Doktor oflayıp gıttı . herkez şaşkın şaşkın bana bakıyordu . Olcay zırpısıda koydumun ibnesı benım yapmam gerekenlerı onun yapması lazım ama ıştee . Göt lan olcay sevmıyo umayı . Ağlamalar felan boktan yalandan .

 Ben dururmuyum sordum hemen olcaya :

- Hayırdır lan sana yalandan ağlamalar bağırmalar çağırmalar sıktr gıt göt bunlara ınanıcagımızı zannettın ?

Dedıyım anda yedım yumruğu . Dururmuyum tepem atmıştı bı tekme geçırdım bende müsait bı yerıne . Yasemın olcaya :

- Ya tamam olcay sakın olun güvenlık gelıcek hastaneye dahı gırmeyceksınız ozaman .

Olcay :

- Ya bırak bu götumu takcam ben ne halı varsa görsün erkek orosbusu nolcak hanı orosbu kelımesı cınsıyet ıcermıyoduda ondan dedım .

Olcay Bu sözlerı dedikten sonra benım tepeem ıyıce attı tam yumruğu geçirecekken aşşağı ındı .

SARIŞINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin