Hi :) Vítam vás pri ďalšej časti, Lásky :3
Larry je konečne spolu na scéne 💕💕
Louis
Vyzúval som si tenisky, bosými nohami som odťapkal na svoj mäkkučký gauč a vytiahol telefón z vrecka. Jedným pohybom prstom a vyťukaním pár čisiel do obrazovky som ho odblokoval a zapol som messenger.
Máte jednu konverzáciu s novými správami.
Svietilo na jeho vrchu, opäť som klikol na display a vyskočila na mňa správa od Harryho Edwarda Stylesa. Asi mu preskočilo.
Louis Tomlinson: Ahoj?
Harry Edward Styles: Prepáč to bol omyl.
Louis Tomlinson: Až príliš lacná výhovorka, Zajačik 😀
Harry Edward Styles: 😒
~Zobrazené~
Harry Edward Styles: Prečo nespíš?
Louis Tomlinson: Teraz som prišiel domov. Ale za chvíľu sa vyparím a ukončím túto ničím zaujímavú konverzáciu.
Harry Edward Styles: Mňa sa tak ľahko nezbavíš, Tommo. Kde si bol?
Louis Tomlinson: Nemáš právo na to aby si ma tak volal 😒 A nevyzvedaj.
Harry Edward Styles: Kde si bol?
Louis Tomlinson: V kaviarni, stačí ti táto informácia?
Harry Edward Styles: S kým?
Louis Tomlinson: So Zaynom. Už ti to stačí alebo chceš vedieť pri ktoróm stole sme sedeli?
Harry Edward Styles: Áno, stačí.
Louis Tomlinson: Tak to máš celkom nudný život, Edward 😁
~Zobrazené~Odložil som telefón do spálne a doprial si dlhú horúcu sprchu, škaredo som na celý dom zanadával, keď sa mi dostal do očí šampón. Rýchlo som ich vyplachol spoločne s vlasmi na ktorých zostali zvyšky šampónu a vyskočil som von na mäkkú chlpatú podložku tmavofialovej farby, ktorá do seba ihneď začala vsakovať vodu.
Starostlivo som poutieral svoju zamatovo jemnú pokožku a prezliekol sa pripravený na spánok. Skryl som sa do perín a po dlhom čase som v kľude zaspal.
Harry
Mal pravdu, mám nudný život. Určite nudnejší ako on. Nečudo, keď on je ten obľúbený, či už u dievčat alebo u chlapcov. On je ten, ktorý ma veľa priateľov a chodí si kam chce. Mňa by mama dávno zrovnala so zemou, ale jeho rodičom to očividne neprekáža.
Napojil som telefón na nabíjačku a doprial si rýchlu studenú sprchu.
Telo kučeravého chlapca ovládal spánok, zatiaľ čo jeho mozog pracoval na plné obrátky. Nič iné ako Tomlinson tam nebolo. Myšlienky na Tomlinsona a na to ako ho nemá rád. Myšlienky na to ako ho tento večer odbíjal a na to ako si myslí, že je zvláštny a nespoločenský. Ale možno to tak nebolo, možno Zelenoočko nebol malému brunetovi až tak ukradnutý, lenže to on nemal možnosť vedieť.
Votes a komentáre potešia :3
YOU ARE READING
We have a secret | Larry Stylinson | | M-preg | *Pozastavené*
FanfictionPríbeh je dočasne pozostavený a prebehne úpravou. Až keď prebehne úplnou úpravou začnú vychádzať nové časti. Ďakujem za pochopenie. Louis, 19 ročný študent Londýnskej strednej školy je známy svojou nenávisťou k homosexuálom a svojou temnou minulosť...