Tornádo Zayn opäť vyčína

181 27 0
                                    

Hi :) Vítam vás pri ďalšej časti, Lásky :3 Ospravedlňujem sa, že som včera nepridala časť 😒

Zayn

Prišiel som do triedy, len teraz som sa nezastavil pri svojej lavici kde už sedel Liam ako zvyčajne. Okamžite ma moje nohy ťahali k tej Harroldovej. "Neželám si aby si sa stretával s mojím bratom, už takto je dostatočne divný. Dúfam, že si to pochopil, nebudem to opakovať." Sebavedomo som odišiel preč, prisadol som si k Liamovi, ktorý sa na mňa spýtavým pohľadom pozrel. "Je tu štyri dni a už s ním máš problém?"

"Trávi príliš času s Rodgerom." Obaja sme sa pozreli na miesto kde sedeli naše tri hviezdičky triedy a miláčikovia všetkých učiteľov, Taylor, Rodger a Harry. Všetci traja sa smiali a vyzeralo to tak, že z toho čo som povedal si ani jeden nerobí ťažkú hlavu. "Neviem čo si mu povedal, ale pravdepodobne ťa má vieš kde."

Rodger

Sedel som vo svojom aute a čakal na Zayna, ktorý sa pri Louisovom aute rozprával s Louisom, Niallom a Liamom pár metrov predomnou. Keď si Zayn konečne spomenul, že aj ja som tu zaplnil miesto spolujazdca, naštartoval som auto a sledoval som cestu za sebou aby som náhodou do niekoho nevrazil. Celú cestu ani jeden z nás neprehovoril jediného slova, atmosféra vo vzduchu sa dala krájať.

Zastavil som pred veľkou branou za ktorou sa rozhliehala obrovská záhrada plná zelených stromov a pestrofarebných kvetov. Kamera pri bráne sa zapla a brána sa otvorila, vždy bol náš dom prísne strážený. Nesmel sem, len tak niekto. "Zayn, ja sa môžem stretávať s kým chcem. Páčilo by sa ti keby som išiel za Louisom a povedal to isté čo ty Harrymu?" Prerušil som trápne ticho zatiaľ čo sme spoločne kráčali jednou z chodieb do jedálne. V obrovskóm dome sme boli sami. Otec v meste kvôli práci, mama bohvie kde.

"Nepáčilo, ale Louis nie je Styles." Zasipel a prehrabal sa v jedle na tanieri. "Chválabohu, že nie je taký idiot ako Tomlinson. Prečo robíš veci, ktoré by sa nepáčili keby niekto robil tebe?" Na chvíľu sa zamlčal. "Rodger, toto si prehnal. Louis nie je idiot."

"Šuká každú, na svoju peknú tváričku loví každú ženskú, ktorá mu ihneď padne k nohám. Vážne nie je idiot?" Zadívam som sa mu do očí a naširoko som sa usmial. Výraz jeho tváre mi potvrdzoval, že som zase vyhral. "Len mu závidíš, že nie si taký pekný ako on." Jedáleň napĺnil môj hlasný smiech. "Vyzerám ako ty, takže v konečnom dôsledku ani ty nie si taký pekný ako on. Toto ti nevyšlo." Cmukol som naňho a zaškeril som sa. Namosúrene odišiel z miestnosti po tom čo sa z môjho hrdla vydral ďalší ostrý výsmech.

Upratal som tanier s nedojedeným obedom, ktorý po sebe zanechal a sadol som si naspäť na stoličku. Napísal som Harrymu ako každé popoludnie a ticho so sluchátkami v ušiach čakal na odpoveď.

Harry

Zaynové sarkastické dvojča😈: Si doma?

S Rodgerom som si písal každý deň. On jediný nebol ako zvyšok chalanov z triedy, všetci ostatní ma pri prvom pohľade na mňa odvrhli. Od prvého dňa mi dávali pocítiť, že k ním nepatrím.

Harroldik 💚: Áno, som.
Zaynové sarkastické dvojča😈: Chcem sa ti ospravedlniť za Zayna. Nevšímaj si ho.
Harroldik💚: Nebola to tvoja vina, neospravedlňuj sa mi.
Zaynové sarkastické dvojča😈: Pozývam ťa na kávu. Prijmeš moje pozvanie?
Harroldik💚: Nepijem kávu.
Zaynové sarkastické dvojča😈: Pozývam ťa na šalku čaju. Prijmeš moje pozvanie?
Harroldik💚: Nechcem ti robiť problémy.
Zaynové sarkastické dvojča 😈: Harry, nevyhýbaj sa mi. Nezabudni, že som jediný, ktorý stojí na tvojej strane. Nemal by si sa mi vyhýbať.
Harroldik💚: Tak kedy a kde sa chceš stretnúť?
Zaynové sarkastické dvojča😈: Konečne si si to uvedomil. Nemusíš nikam chodiť. O polhodinu pre teba prídem autom. Súhlasíš?
Harroldik💚: Súhlasím.
Zaynové sarkastické dvojča😈: Tak o polhodinu.
Harroldik💚: Ešte predtým ako odídeš. Môžem sa ťa niečo spýtať?

Votes a komentáre potešia :3

We have a secret | Larry Stylinson |        | M-preg | *Pozastavené*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora