Cześć nazywam się Krystal. Jestem nastoletnią syreną, która mieszka w zamku. Dziś przeczytam wam o ciekawym wydarzeniu z mojego życia...Dziś w Oceanopolis był słoneczny dzień. Przez wodę przechodziły promienie światła. Siedziałam w swojej białej muszli i rysowałam mój pokój.
Jest duży. Znajdują się w nim : duża muszla do spania, biurko z korali, szafa z glonów i krzesło z pereł. Nagle do pokoju weszła Lila
- Wstawaj Krystal! powiedziała wchodząc do mojego pokoju.
- Nie śpię.
- Pamiętasz ,że jutro jest święto meduz? zapytała z powagą.
- Tak pamiętam.
- Masz już sukienkę?
- Nie mam. Odpowiedziałam i usłyszałam huk.
-Co się dzieje? Zapytałam
-Tata się denerwuje.
-Czemu?
-Ponieważ połowa meduz zniknęła bez wyjaśnienia z zamku. Odpowiedziała ze smutkiem w głosie.
-Może pójdziemy kupić sukienki? zapytałam żeby poprawić jej humor.
- Spoko...ROZDZIAŁ 6
Spięłam swoje długie kasztanowe włosy w wysoki kok. Przeszłam obok dwóch kucharek i zapytałam szefowej kuchni co mam robić.?
-Zmyj naczynia i zostaw je na stole, który stoi na dworze. powiedziała z surowym głosem. Umyłam naczynia i wyniosłam je na dwór.
-Co mam zrobić z tą dziewczynką? zapytał jakiś męski głos przede mną.
-Ukryj ją w wieży!? odpowiedziała syrena, którą wygoniła mnie do kuchni.
Schowałam się za ścianę i czekałam aż odejdą. Musiałam uwolnić siostrę.ROZDZIAŁ 7
-Ratunku! Usłyszałam głos dochodzący z wieży. To Lila! Pomyślałam.
Popłynęłam ku wysokiej wieży i zobaczyłam małe okienko, które było lekko uchylone.
-Lila? Cicho zapytałam i stuknęłam w szybę.
-Krystal? Odpowiedział cichy głosik.
-Tak to ja, przyszłam cię uratować.
-Nie, najpierw musisz odzyskać koralowy diament!
-Co to? i po co ? Zapytałam
-To magiczny kamień, który pozwala Hardemisowi przenosić się do Oceanopolis.
.............
I jak podoba się?;)
Przepraszam,że tak długo nie pisałam,ale jestem na Wakacjach za granicą i nie miałam czasu? Jak myślicie co takiego złego zrobił Hardemis?
Zapraszam do dalszego czytania:))
YOU ARE READING
W blasku oceanu
FantasyNastoletnia syrena Krystal mieszka w krainie Oceanopolis wraz z ojcem i młodszą siostrą Lilą. Jej ojciec jest królem i z tego powodu Krystal nie ma łatwego życia. Pewnego dnia Lila zostaje porwana przez dawnych wrogów ich ojca. Krystal rusza na ra...