A/N: zooo!! Dit is hoofdstuk 2! Plezier met lezen!!! Xxx
*************************************
P.O.V. Niall
We zitten hier nu al een uur ofzo en onze security is nog steeds niet gekomen. Het moet er beneden wel heel heftig aan toe zijn...
Na een half uur wachten op de security zijn we gestopt met 'hopen' en zijn we spelletjes gaan spelen. We zijn echt de raarste dingen aan het doen. Van 'tikkertje' tot 'truth or dare', van 'verstoppertje' tot 'mens erger je niet'. Van deze laatste verbaasde het me dat ze die hier hadden...
Nu we uit gerend en gespeeld zijn zitten we bij te komen op een bank die er tijdelijk voor ons is neergezet.
Ik zit naast Zayn en praat met hem over zijn komende vrije dagen.
'En Zayn, ga jij nog wat leuks doen?' Vraag ik
'Ja ik ga naar Perrie toe' zegt Zayn afwezig
'Waarom doe je zo afwezig?' Vraag ik, 'is er iets?'
'Hmm eigenlijk wel ja' zegt Zayn, 'IkWilPerrieTenHuwelijkVragenMaarIkDurfNietEnIkWeetNietHoe'
'Woww wacht even, niet zo snel' zeg ik, 'Als ik het goed hoor zeg je dat je Perrie ten huwelijk wilt vragen, maar je niet precies weet hoe je dat moet doen?'
'Hmmhmm' knikt Zayn
'Hmm okeee' begin ik na te denken. Hoe kan ik mijn vriend hiermee helpen, hoe kan ik hem goed advies geven? Het zou makkelijker zijn als ik het al eens had meegemaakt, met Skye bijvoorbeeld!
*euucchhh* nu zit ze weer in mijn hoofd.
Oké, focus op Zayn en Perrie.
'Zayn en Perrie
Zayn en Perrie
Zayn en Perrie'
fluister ik zachtjes voor mezelf.
'Aha! Ik weet het!' Schreeuw ik zo'n beetje in Zayn oor.
'Wat?! Wat?! Wat?!' Is Zayn's reactie
'Neem d'r mee naar het meertje, in Hyde Park. Je zorgt dat het donker is en je regelt witte roosblaadjes, een picknick-kleed waar jullie op kunnen zitten en kaarsjes.' Begin ik, 'hierdoor creëer je een romantische sfeer en is het makkelijker het te vragen. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is het goede moment uitkiezen, maar jij bent de enige die dat kan doen.'
'Jaa! Dat klinkt echt super, maar wat nou als alles perfect gaat en Perrie dan "nee" zegt?' Zegt Zayn
Hoo, wacht even, is Zayn nu bang dat Perrie nee zegt? Hij heeft echt niet in de gaten hoeveel zij van hem houdt he?! Oh echt waar, geloof me, je ziet aan elke blik die ze elkaar geven dat ze zielsveel van elkaar houden!
Dat zeg ik dan ook tegen Zayn: 'och Zayn, Perrie zal echt geen "nee" zeggen hoor! Ze houdt echt heel veel van je!'
Ja, ze houden echt heel veel van elkaar, zo'n liefde hoop ik ook ooit nog eens te vinden. En ik droom weer weg over Skye...
*Niall's droom over Skye*
'Hey, ik ben Niall, wie ben jij?'
Hey Niall, ik ben Skye' zegt Skye, terwijl haar mooie groene ogen mij van top tot teen bestuderen.
'Kun je het goed zien?' Vraag ik, en meteen wil ik mezelf voor m'n hoofd slaan. Kom op zeg Niall, je wilt indruk maken op een meisje en je komt hiermee...
Skye begint te blozen door mijn opmerking en daardoor is ze nog schattiger!
*einde Niall's droom over Skye*
JE LEEST
Girl Problems - Niall Horan Fanfiction
FanfictionNiall krijgt veel haat en gaat daardoor verkeerde dingen doen, zijn moeder wil er wat van zeggen, maar de keren dat Niall thuis is wil ze het liever gezellig houden. Hoe gaan ze dit oplossen? Waar is Niall allemaal mee bezig?