03 - Niall naar Mullingar

79 8 4
                                    

A/N:

Weer een nieuw hoofdstukje! Ik probeer elke week 3x te updaten. Dat zou ik moeten halen met m'n huiswerk.

Hope you enjoy!

*************************************

P.O.V. Skye

Ik heb vanmorgen een berichtje gestuurd naar Niall, maar toen moest ik naar school. Ik kan dus niet kijken of Niall iets heeft teruggestuurd. Waarom moet die stomme minister dan ook een leerplichtwet hebben ingesteld? Dan hoef ik tenminste niet naar school. Eigenlijk vind ik het niet eens zo'n heel groot probleem, mijn vrienden maken het wel gezellig. Maar op dit moment wens ik dat ik in ieder geval pauze heb! Ik moet nog een kwartier...

Ik zit in de dodelijk saaie les van wiskunde... Het is dat ik naast een vriendin zit, anders was ik allang gek geworden... Waarom kunnen docenten niet gewoon boeiend les geven? Zodat ik niet al mijn schriften verpest aan tekeningetjes en rare teksten?

Inmiddels hebben een vriendin en ik een schriftje waar we allemaal leuke lyrics in zetten. We hebben al een hele verzameling!

*TRRIIIIIIIIIIIINNNGGGGGGG*

Yeeeesssssssss! De bel is gegaan! Snel pak ik al mijn spullen bij elkaar en prop ze in mijn tas. Ik zeg de leraar gedag en loop het klaslokaal uit. Op de gang pak ik mijn telefoon en ontgrendel hem in een noodtempo als ik zie dat ik een bericht van Niall heb.

Ik ga naar 'priveberichten' en klik op de chat met Niall. Ik lees het berichtje en krijg een glimlach op mijn gezicht. Aahw, hij hoopt dat het goed met me gaat!

Ik stuur terug:

•hey! Mooizo! Het gaat ook goed met mij! Leuke dingen aan het doen vandaag? Xx•

Als ik tevreden ben, klik ik op verzenden en sluit Twitter weer. Nu hopen dat ik weer en reactie krijg!

P.O.V. Niall

Ik vertel Liam alles. Ik begin bij de tweet van Skye en ik vertel zelfs over de haat-tweets. Hier is Liam toch wel van geschrokken. Hij vraagt waarom ik het niet eerder heb verteld..

'Ik schaam me Li, ik durfde het niet te vertellen. Ik was bang dat jullie vonden dat ik me aanstel.' zeg ik, waarna ik in tranen uitbarst. Hierom wilde ik het dus ook niet vertellen! Ik wil me niet zo kwetsbaar opstellen tegenover anderen!

Liam wrijft met zijn arm over mijn rug en zegt dat het allemaal goed gaat komen. Hij zegt dat hij me gaat helpen, dat ik er niet alleen voor sta. Over Skye zegt hij nog dat als ik zo veel voel voor iemand, dat het allemaal goed zal uitpakken. Dat ik haar zal ontmoeten en ze heel aardig zal zijn.

Na deze geruststellende woorden nemen we afscheid en rijd ik naar huis. Thuis zet ik een kop thee en ga op de bank zitten met de TV aan. Ik bedenk me dat ik door de ontmoeting met Liam nog steeds mijn telefoon niet heb aangezet. Als een bezetene pak ik mijn telefoon en druk op het aan-knopje. Waarom moet het nou altijd zo lang duren, denk ik ongeduldig. Als hij eindelijk aan is, ga ik direct naar het Twitter-icoontje. Ik bedenk me dat ik haar meldingen moet aanzetten, ik heb de rest natuurlijk uit gezet omdat mijn telefoon anders helemaal de weg kwijt is! Ik ga naar haar profiel zet de meldingen aan en ga dan naar 'privéberichten'.

Aah, gelukkig! Het gaat ook goed met haar! Hmm, heb ik leuke dingen gedaan vandaag? Naast met Skye praten? Nou ja, dat ziekenhuis was zo erg niet, was eigenlijk best leuk! Ik besluit dit te sturen:

•hi! Ja hoor! Ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, veel fans ontmoet die daar lagen. Jij nog leuke dingen gedaan? Xx•

Ik sluit af en ga op de bank liggen. Ik ben elke keer zo blij als Skye heeft gereageerd! Skye maakt me blij. Ik heb me lang niet meer zo gevoeld. Zelfs de haat die ik nog constant krijg, maakt me niet zo veel uit.

Girl Problems - Niall Horan FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu