1. časť - Nové mesto

177 18 0
                                    

Začalo veľmi pršať a ja som sa nemala kam schovať. Zrazu som zbadala dom a povedala si: „Super, tam sa môžem schovať," a bežala som k tomu domu. Dvere boli zatvorené, tak som dom obišla a vliezla dnu oknom. Ocitla som sa v cudzej izbe. Izba bola veľká, veľa som tam nevidela. Bola veľká tma. Prechádzala som sa po izbe. Zapla som si baterku na mobile. Ako  som sa prechádzala, zrazu som zastala pred zrkadlom a pozrela som sa doň. V odraze som jasne videla svoj obraz. Ako vždy, vlasy, ktoré som mala tmavomodrej farby, mi lietali na všetky strany. Na sebe som mala šedú mikinu, modré tričko a čierne rifle. Volám sa Luna Sagami a mám 18 rokov. Práve som pricestovala do tohoto mesta. Zrazu som začula nejaké, kroky. Rýchlo som sa skryla. Ten niekto vošiel do miestnosti. Zasvietil svetlo a ja som ho konečne spozorovala. Mal modré vlasy a okuliare. Na sebe mal čierne rifle a bielu košeľu. Zrazu sa pozrel mojím smerom. Celá som stuhla. Našťastie si ma nevšimol. Prešiel na koniec miestnosti a začal sa hrabať v papieroch, ktoré mal na stole. Začala som cúvať ale ako som cúvala, tak som narazila do police s knihami a jednu som zhodila. Ten, kto vošiel do miestnosti, sa otočil a pozrel sa na mňa. Ja som sa postavila a nevedela som, čo mám urobiť.

Diabolik Lovers - Nový príbehWhere stories live. Discover now