„Tak ja idem," povedal Subaru a pri odchode tresol dverami. V izbe sme zostali len ja a Reji. „Choď hore Luna a nájdi Yui," povedal Reji a otvoril mi dvere, aby som mohla vyjsť von. „Jasné, ale kde ju nájdem Reji?" povedala som. „Skús ísť hore, asi bude vo svojej izbe," povedal Reji. „Tak teda idem. Ahoj zatiaľ Reji," povedala som a už som bola jednou nohou z dverí, ale Reji ma chytil za rameno a povedal: „Dávaj si pozor na ostatných upírov, čo tu žijú. Zatiaľ sa s nikým nerozprávaj, okrem mňa a Yui," povedal Reji. „Rozumiem Reji," povedala som a vyšla konečne von z izby. Zbadala som schody, po ktorých som rýchlo vybehla hore. Začala som sa rozhliadať po chodbe, v ktorej izbe by mohla byť Yui. Zrazu som začula dievčenský hlas a išla som za ním. Zastavila som sa pri dverách do niekoho izby. Nechcela som len tak, bez pozvania vojsť dnu, tak som sa pozrela cez škáru dnu. Vnútri v izbe na posteli sedelo dievča. Vyzeralo to tak, ako keby si niečo zašívala. Nechcela som ju pozorovať, tak som zaklopala na dvere. „Ďalej!" vyjachtalo zo seba to dievča. Otvorila som dvere a vošla dnu. Dievča stále sedelo na posteli, ale konečne som videla, ako vyzerá. Mala blonďavé vlasy a pekné, ružové oči. Na sebe mala asi školskú uniformu, lebo to oblečenie tak vyzeralo.
STAI LEGGENDO
Diabolik Lovers - Nový príbeh
Storie d'amoreJedno dievča sa náhodou dostane do domu bratov Sakamaki ... Ostatné sa dočítate v príbehu.