Selam tekrardan. Yine ben. Hayat nasıl gidiyor diye sormak isterdim ama yine dava peşinden koştuğunu varsaymak istiyorum. Yaşadığın son olaydan sonra, umarım ki zihnin pek hoş karşılamadığın duygularla zedelenmiyordur.
Senin adına gerçekten çok üzgünüm. Keşke senin yerinde ben olsaydım. Bu kadar acıyı haketmiyorsun, gerçekten.
Bundan bahsettiğim için beni bağışla, ama seni beni sevdiğini söylemeye mecbur kıldığım için özür dilerim. Farkındayım ki beni kurtarmak için söyledin. "Sen benim arkadaşımsın, biz arkadaşız." dedin. Daha önce de en önemsediğin kişi olduğumu söylemiştin. Sana inanmalıyım, biliyorum. Sana inanıyorum Sherlock Holmes. Her zaman inanacağım.
Gülü seven dikenine katlanır derler ya, ben o gülü tamamıyla kalbimin en derinine saklamak istiyorum. Batacak her diken, akacak her damla kan beni daha çok mutlu edecek.
Belki Irene Adler kadar zeki değilimdir, ya da Janine kadar... Nasıl desem, rütbeli. Bunlar kendimi yetersiz hissetmeme neden oluyor ve gün geçtikçe ben ölüyorum. İnsan olduğumuzdan, gerçekten kendimi kötü hissediyorum. Senin sevebileceğin biri nasıl olurum, bilmiyorum. Çünkü benim için acı bir gerçek ki, seni seviyorum. Kendine iyi bak ve üzme. Ne zaman ihtiyacın olursa, buradayım.
Molly Hooper
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Molly'den Sherlock'a [TAMAMLANDI]
Non-FictionBu kitap, güzelliğin ve saflığın simgesi Molly Hooper'in Sherlock Holmes'a yazmış olduğu, kalbinden gelen notlarını içermektedir. 13 Temmuz 2017