Zaklapla jsem tu krabici a otřásla se hnusem.Jak jsem tak seděla,napadlo mě složit song.Hned jsem to zavrhla a šla na Vécé.Na vécku byla Chica a zpívala si:,,Až Simonku nájdeš za to plat dostánéš"!.Zaklapla jsem dveře a zdrhla do mýho kanclu,kde jsem se schovala pod stůl.Pro jistotu jsem si vzala tu smradlavou masku.Bála jsem se.Okay tohle bylo i na mě moc.Na mě,čtrnáctiletou puberťačku s nekonečným počtem beďarů a jiných druhů pupínků na ksichtě!CO se to tu děje?!?!Koukla jsem se na moji nezničitelnou Nokiu.Ona se mi vybila?To je vážně divný.Šlehla jsem s ní o zem a rozpadla se!Dejte mi Nobelovku!Hned!Nasadila jsem si masku,protože jsem slyšela animatronika.Když odcházel,chtěla jsem ji sundat.Ale ona vystřelila!Samosebou že se ten Aňousák vrátil!Šel ke mě!Koukl se pod stůl a řekl:,,Simulíko Nokrámíková!"Chytl mě a šel semnou někam...Zastavili jsme se ve sklepě.Byla tam outlinehate,která hladila kočku a cumlala dudlík.Divný.A navíc kde tu blbou číču sehnala?!,,Opět se setkáváme!Simouško Nokrámovinková!"Pronesla Anti-vážně.Sklepem se ozval zvuk prdnutí.Chytla jsem záchvat smíchu.Přišla Mangle a dala mi na pusu kobercovku.A já se stále smála takže to znělo ňák takhle:,,Hmmmmmhmhmhmhmhmj!Hmaaaa!"Tím jsem neskončila a smála se jako retard celých 5 minut.Když jsem ztichla, outlinehate mě vyvezla nahoru a shodila z balkonu.Já dopadla na kolemjdoucího,takže asi ok...
Vrátila jsem se do Šunkotěsta a natáhla Pjůpet teda Puppet tu skříňku.Z Party Room jsem slyšela jak animatronici oslavujou.Sice nevim co,ale to teď není zrovna důležitý.Vůbec ne......nebo jo?Tak jsem se tam vkradla a tam outlinehate předváděla outlinehateskou kolekci ze Simishiné kůže..............Už je 1:33pár těch hodin to vydržím....
ČTEŠ
Simish a FNaF
HumorSimish,jako 14ti letá holka co ráda mlátí outlinehate,dostane práci v pizzerii.............@S_I_M_I_S_H