Nasedla jsem na houpacího koníka a zvolala:„Jeď,Kozodírko!”A vyjela jsem.Jela jsem kolem skříně,skříně,skříně a zakřičela na Kozodírku:„Jeď ty herko jedna pitomá!”Ale Kozodírka mě ignorovala.Sesedla jsem z ní a šla do svého plastového BMW.Jela jsem ke školce a vešla jsem dovnitř.„Dobrý den paní Houbinko Kalhotková!”Zavolala jsem na ni a ona mi odpověděla:„Ahoj Simonko Nokrámová”a šíleně se usmála.„Chci si půjčit Macbook”Usmála jsem se.„My nemáma Makbak nebo ten moderní snapčut...Jenom počítač Myška Po Plastice”Mrkla na mě.„Ok,a..........kde je?”Zeptala jsem se.„Ve sklepě”Běžela jsem do sklepa,kde jsem chmátla po Myšce Po Plastice a začala googlit Willyho Wonku.Našla jsem si,že je youtuber WiWonka a najela jsem na YouTube:„Zdarec Čokočervi!”Má postižený pozdrav...Tak jsem si hledala práci.
REFERÁT:
Hledáme dosti velkého gekona ,aby pracoval jako uklizejda od WC.V ceně je také povoleno okusování prkýnek.Plat je 0$ za 30min.Práce je zdarma.Denně si vyděláte 0x30090000KČ...Uuuuuuuuu 30090000x0?To je 30090000!Jo!
A dále také jest povoleno píti ze záchodu.Podmínky:D
#Založ si IG s názvem:UVéCéČkaOkUsUjI
#Kup si Starbucks Coffee a vyfoť ho na IG
#Načítuj si tam Follows
#Musíš se přejmenovat na JolandaToť vše;)Končí:Pan Velezadek
Napsala jsem jméno smluvené na IG.A do popisku jsem napsala:NESTRÁVILA JSEM ŽIVOT S TĚMA DVĚMA DEBILKAMI,ABYCH NEPRACOVALA!Hotovo.Zítra mám přijít do:Sněz mjkev.. Luxusní podnik.Ale jdu se tam kouknout už teďka.* * * * * * *
Woow.Oficiálně jsem se vrátila z prohlídky a ty WC!Ooo budu mít co okusovat!
Věnováno S_I_M_I_S_H
ČTEŠ
Simish a FNaF
HumorSimish,jako 14ti letá holka co ráda mlátí outlinehate,dostane práci v pizzerii.............@S_I_M_I_S_H