Το τεστ του ερωτα

34 3 0
                                    

...Panos
Όταν ανέβηκα στην τάξη τα κορίτσια είχαν ανέβει αλλά η Έλλη δεν ήταν εκεί.Ετσι σκέφτηκα να πάω κάτω να δω αν ήταν στο προαύλιο.Ζητησα να πάω τουαλέτα και όταν πήρα την άδεια, διέσχισα βιαστικά τις σκάλες και αφού ξαναπήγα στο προαύλιο,την είδα να κάθεται μόνη της  σε ένα παγκάκι και να κλαίει.Αμεσως έτρεξα κοντα της.Οταν την πλησίασα  έκατσα δίπλα της και την έχωσα στην αγκαλιά μου.Προς στιγμήν δεν έκανε να φύγει αλλά όταν ηρέμησε και σκούπισε τα δάκρυα της απομακρύνθηκε σιγά σιγά.
- Τι δουλειά έχεις εσύ εδώ ,ήταν το πρώτο πράγμα που με ρώτησε μέσα από τα δάκρυα που προσπαθούσε να σταματήσει.
- Δεν μας νοιάζει αυτό τώρα.Πρωτερεοτητα έχει αν είσαι καλά
- Καλά είμαι απλά ένιωσα λίγο άσχημα και ζήτησα άδεια να μείνω λίγο εδω για να ηρεμήσω
-Αυτό το καταλαβαίνω,αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως είναι ο λόγος.Ετσι και σε πείραξε κάποιος θα τον κάνω χίλια κομματάκια.
- Εγώ φταίω - για όλα - δεν με πείραξε κάνεις.Τα έκανα θάλασσα
- Γιατί,τι έγινε

Ellie

Είχα μάθει στο τηλέφωνο κάποια δυσάρεστα νέα και με αυτό που είχε γίνει πριν με τον Πάνο ένιωθα πολύ άσχημα αλλά δεν με ενδιέφερε αυτή τη στιγμή τίποτα έπρεπε επιτέλους να κάνω αυτό που ήθελα και όχι αυτό που μου λένε οι άλλοι.Πρεπει να προχωρήσω.Το είχα πάρει απόφαση. Έτσι λοιπόν  τον φίλησα χωρίς άλλη σκέψη.Εκείνος δεν περίμενε με τίποτα αυτή την κίνηση μου.Αλλα δεν άργησε να κάνει και εκείνος το ίδιο.Ηταν ένα τόσο παθιασμένο φιλί. Ομως τον σταμάτησα και του υπενθύμισα ότι πρέπει να πάμε πάλι πάνω. Έτσι λοιπόν ανεβήκαμε και μάταια προσπαθήσαμε να παρακολουθήσουμε έστω και λίγο μάθημα.

Αφηγητής

Συνεχώς έριχνε ο ένας στον άλλον κλεφτές ματιες και όταν συναντιόντουσαν τα βλέμματά τους η Έλλη από αμηχανία γύρναγε το βλέμμα της άλλου και της ξέφευγαν χαμογελακια ενώ ο Πάνος παρέμενε γυρισμένος να την κοιτάει μέχρι να του κάνει παρατήρηση η καθηγήτρια να γυρίσει μπροστά.Ολη η ώρα πέρασε κάπως έτσι και όταν χτύπησε το κουδούνι για το σχόλασμα.Η Έλλη τους χαιρέτησε όλους όπως και εκείνοι ενώ Πάνος την τράβηξε σε μια γωνιά μέχρι να έρθει ο Αχιλλέας να φύγουν.
- Δηλαδή αυτό σημαίνει "ναι" στην ερώτηση μου,θέλω να πω είμαστε μαζί?!!!Πάντως να ξέρεις ότι εγώ είμαι ερωτευμένος μαζί σου.
- Περίπου,του απάντησε και εκείνος την κοίταξε απορημένος αλλά πήγε στο αδελφό της να φύγουν χωρίς παραπάνω εξηγήσεις

Ellie

Η αλήθεια είναι ότι το ήθελα πολύ να γίνει αυτό.Από την πρώτη στιγμή που τον είδα ένιωσα κάτι μέσα μου. Έκρυβα τα συναισθήματά μου αλλά δεν μπορώ άλλο να σκέφτομαι το παρελθόν.Το ξέρω ότι είναι δύσκολο να προχωρήσω αλλά πρέπει.Ισως δεν είναι και το καλύτερο πράγμα που έχω κάνει στη ζωή μου όμως πρέπει να δοκιμάζεις πράγματα.Μπορει να φάω και τα μούτρα μου,δεν λέω.Μπορει να μην με θέλει ή να μην τον θέλω και εγώ αργότερα.Θα κάνω την δοκιμή μου.Αυτο τώρα είναι κάτι σαν τεστ.Θελω να δω κατά πόσο εννοεί αυτά που λέει.Αν είναι όντως ερωτευμένος μαζί μου,αν αξίζει το κόπο να προσπαθήσω.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γεια σας και πάλι!!!!!Πως σας φάνηκε αυτό κεφάλαιο!!Ειχε και κάποιο μυστιριο όμως.Τι μπορεί να έμαθε η Έλλη στο τηλέφωνο και τι είναι αυτό που την κρατάει στο παρελθόν??Δεν ξέρω ακριβώς πότε θα ανεβάσω το επόμενο,πάντως αυτές τις μέρες αλλά μέχρι τότε φιλάκια!!!!💋💋❣❣❣
Αν σας άρεσε

Κλικ.   .  Σχόλια
  εδω         εδω
    ⬇.            ⬇

Αξέχαστο ΠαρελθόνOnde histórias criam vida. Descubra agora