In prea multe cuvinte...

201 3 0
  • Dedicat lui Ioana Radu
                                    

   Normal orice poveste sau basm sau lucruri de genul asta care imi amintesc de bunici si asa mai departe,ar trebui sa inceapa cu introducerile de rigoare “Era odata o fata…” iar restul in lumea tehnologiei suna ca un blah-blah-blah.Insa spre bucuria sau obiceiul tuturor acesta chestie ca sa-i spun asa incepe astfel:

   Practic(ce cuvant)in prea multe cuvinte inseamna ceva(caz literar <cum ar spune doamna de romana> eseu,compunere etc.)scris cu prea multe cuvinte-silabe-litere-…Dar oare ar putea acest IN PREA MULTE CUVINTE sa insemne mai mult? Mister niciodata dezlegat…Caz Inchis.

   M-am mai gandit si oare acest titlu ar putea sa descrie pe cineva(Cu siguranta!)Cum pot Dovedi?Simplu J

Dosarul Scolii XYZ: Avalon SparmaTot-o vrajitoare in devenire,experta in farmece asupra elevilor usor de dus pe sub pres,specialitate..profesorii,ar trebui sa vedeti cat de usor poate transforma un prof dur intr-un purice din parcul de distractii.Pur si simplu e prea in multe cuvinte.Dar totusi hai sa va spun partea mea favorita despre ea:Nu stiu sigur dar intr-una din zilele acelea calduroase in care simti ca nu poti face nimic,ma uitam pe geamul condesat al frigiderului de inghtata(chiar dak nu era niciuna).O mantie neagra cu picatele se ivi in bataia vantului si intra in chioscul cu sandvisuri(chiosc unde se dau spre vanzare Popping Candy).Privirea mi-a fost ademenita spre ciotul de sticla al geamului cand spre uimirea mea am VAZUT-O!Era chiar ea…mama(glumesc).Era Avalon(cu buclele sale pline de volum lipsite de orice imperfectiune)Privirea ei dreapta si amenintatoare isi indrepta ochii spre un cos de bunicute cu roti,cand imediat tranti in vechitura o chifla cu SSSuuusan,cand dubios cazu.Mai tranti cateva articole de genul asta insa nimic nu nimeri.Ajunse spre casa si lasa acea bancnota de 10 lei pe care o primesti saptamanal de la parintii pt. cheltuiala…Si fugi,intr-o fractiune de secunda.(Gandeam:Probabil afara o astepta Clica de Diavolite),dar in loc sa ma gandesc si eu la ce e logic(cum de nu a iesit pe usa,usa care pe exterior ma gazduia cu o ocheada) eu visam la un sandvis cald…si cu Ketchcup.

      In fine cam acest lucru ar trebui sa apara intr-o carte de Science Ficion(sau de Bucate cum ar gandi sora mea) dar SURPRINZATOR,aceasta chestie am avut ocazia sa o visez cand in ziua anterioara rautatea ei trecu peste limite:ACRII un LAPTE!

    Rezumat/total:Poate ca nu e ceva in prea mule cuvinte ca niste incercari de eseu sau ceva dar asta a fost tot ce a bubuit creierul meu mancator de salata.In prea multe cuvinte sincer ar putea fi si inscriptia unui ambalaj de guma dar arta e arta imbinta cu imaginatia usor umoristica ale unui anonim(insemnat pe viata ca adolescent la inchisoarea tablelor pt.marker,creta;ore de sport;cosuri si nopti pierdute pt invatat…nuuup nu inca) :D

In prea multe cuvinte...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum