Partea a 3-a

55 1 0
  • Dedicat lui Ioana Radu
                                    

In prea multe cuvinte…

Partea a III-a

      Cum spuneam…creierul meu intotdeauna poate coace ceva.Iata ca de data asta nu am scos nimic din imprimanta  sistemului cranian si pur si simplu nu am nicio idee pentru o ultima parte a povestii.Sa fie despre parintii,scoala sau…orice altceva  banal?                  Exact acesta este subiectul:Banalitatea

      Banalitatea-poate fi definita in multe sensuri.De la faptul ca scot o foaie de hartie si insir toti nervii sau sentimentele pozitive pe care le am pe constiinta pana atunci cand stau si ma uit cu ochii in tavan fara sens.Chiar daca aceasta banalitate este considerata drept nimic altceva decat neoriginalitate,in adevaratul sens al cuvantului banalitatea este o sursa de inspiratie,un car de idei si etc. Dupa ce omul a considerat ca simplitatea poate fi o banalitate la fiecare emisiune fie ca e culinara sau de moda orice rezultat nesatisfacator este o reala banilitate.De ce? Nu stiu.

      Poate ca in aceste trei parti ale povestii mai mult am reprezentat subiecte din viata,realitati,banalitati dar asta este stilul de a scrie  cand ma simt ciudat si cred ca tot ce am facut pana acum nu a fost degeaba.

Revenind la viata reala,am luat un aspect al banalitatii de zi cu zi:

Waaaauuuuu! Imi dau seama ca 99% din activitatea, discutiile si gandurile noastre nu sunt altceva decat banalitati. Probabil ca este aici o legatura dintre cele doua calitati(original si banal) dar nu prea imi vine acum. Si cel mai ingrozitor (pentru mine cel putin) este ca aceste banalitati sunt necesare si de neinlocuit in anumite situatii (ca sa nu zic in toate). Hai sa luam cateva fraze cunoscute: -Nu-mi spuneti si mie cat este ceasul?(cred ca este cel mai cunoscut caz,si cel care reprezinta clar toate acele fraze des intalnite <la Tv si la Radio>de care sigur s-a saturat toata lumea.) Voi ce credeti?

     Bun,deci practic am terminat cu toate aceste povesti in prea multe cuvinte(una chiar are 500 de cuvinte) si sunt libera sa incep cu povesti mai atractive(nu scite pt. copilasi)care sper sa va placa.Presupun ca Descriera unei persoane care este in prea multe cuvinte,Cele 5 lucruri care enerveaza si Banalitatea s-au impletit destul de bine .

    Le multumesc filelor care m-au lasat sa scriu aceste ganduri care au venit prea repede si nu am avut tmp sa le colorez in minte.In final totul incepe casi introducerile de altadat adar pt. a arata ca putem fi si clasici SFARSIT

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 06, 2012 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

In prea multe cuvinte...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum