11

68 17 25
                                    

《《《《《《《《《《KARDEŞ NE DEMEK 》》》》》》》》》》》

Kardeş demek en zor anında uzanan el demek, asla arkalarını dönmeyecekleri inancıyla bir rahat nefes demek.. Kardeş demek en acılı anında yaslanacak omuz demek, hıçkıra hıçkıra ağlayışları da kahkahaları da paylaşmak demek.. Kardeş demek sıkılınca, bunalınca ruhuna ilaç demek. Bir sesiyle tüm dertlerini unutturan demek. Kardeş demek bu koskoca dünyada hiç yalnız kalmamak, hep sıcak bir dokunuşla "ben burdayım" demek.. Kardeş demek umut demek. Başın sıkıştığında ilk aradığın ve asla geri çevrilmediğin ve her daim maddi manevi yanında olan demek.. Kardeş demek hayat demek. Aldığın her nefeste onu anmak, onsuz herşeyin ne anlamsız olduğunu bilmek, her mutlu gününde, her acı çektiğinde yanında olmalarını dilediğin yürekler demek.. Kardeş demek ışık demek. Karanlıkta her kaldığında seni oradan çekip çıkaran güç demek. Kardeş demek hayat demek, hayatı paylaşmak demek.. Çocukken farkedemediğin ama sonradan anladığın, anlamlandırdığın kuvvetli bağ ile asla ayrılmamak, geleceğe yürürken elinden tutan demek.. Uzun ayrılıkların ardından sıcacık sarılmalar, içten gülüşler, en büyük sırlar ve bitmek bilmez sonsuz bir sevgi.. Çünkü biliyoruz ki bize ancak biz gerek.. "CaN"larınızın kıymetini bilin..!!!

Var mı böyle can dostu olan kardesi olan var benim var olanlar çok şanslı ve seçilmiş insan 😄😄😄😄

SÖZ KİTABIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin