22

52 10 3
                                    

°•°•°•°İyi insanlar da var. Sadece sen bugüne kadar kötülere rastladın. Güzel günler de gelecek. Sadece sen bugüne kadar kötüleri yaşadın.

°•°•°•°Sıkıntılar yaşıyorsan, hayatına yeni kapılar açılıyor demektir.

°•°•°•°Ben içimden geçen her şeyi söylerim de sen söylediğim her şeyi kaldıramazsın.

°•°•°•°Onu sevdiğinden eminsindir de, sevmeni hak ediyor mu bir türlü çözemezsin.

°•°•°•°Bir zaman sonra, “olursa mutlu eder ama olmazsa da üzmez” diyorsun. Üzüntünün sonu, huzurun başlangıcı bu oluyor.

°•°•°•°Güzel şeyler biter. Bilmezsin ki, daha güzeli yaşanmak için seni bekliyordur. Bazı insanlar gider. Bilmezsin ki, çok daha iyileri hayatına girmeyi bekliyordur.

°•°•°•°Neyi gerçekten kalpten istersen, o şey bir gün mutlaka gelip seni bulur.

°•°•°•°Unutmak istersen zaman sana yardım eder. Hatırlamak istiyorsan zaman sana işkence eder.

°•°•°•°Bazı şeylerin hiç gerçekleşmemesi, gerçekleşip üzmesinden çok daha iyidir.

°•°•°•°Boşuna kendini yorma. Görmek isteyene her adımının bir anlamı var; görmek istemeyene ne yapsan boş.

°•°•°•°Herkesin her şeyi kolayca unuttuğu devirde, hak etmeyeni kalbinde tutup kendine haksızlık etme. Yazık edersin.

°•°•°•°Bazı insanları anlayamıyorum. Ben değer verdiğimi göstermek isterim. Sevdiğimi bilsin, kalbimdeki yerini görsün isterim. Ama maalesef kim çıktıysa karşıma, değer verdiğimi değil; ondan vazgeçtiğimi bilmek istedi. Yani üzünce, vazgeçtikçe karşındakinin gözünde değerli oluyorsun bu hayatta. Çok sevip, çok değer verince değil...¡¡¡¡

SÖZ KİTABIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin