Την πλησίασα , έδειχνε τόσο όμορφη κοιτώντας την θάλασσα , που με έκανε να ξεχάσω τα λόγια που ήθελα να της πω μα πριν προλάβω να της μίλησω είπε
Λ:θέλεις κάτι?
Ε:Ε, ναι θα ήθελα να σε ρωτήσω γιατι εισαι στεναχωρημένη?
Λ:Με ξέρεις απο κάπου ?
Ε:οχι
Λ:Τότε γιατι πρέπει να σου πω
Ε:απλά , μου φάνηκες στεναχωρημένη και μου προκάλεσες το ενδιαφέρον
Λ:θέλεις αλήθεια να μάθεις τι έχω ?
Ε:Ναι
Λ:ήρθα στην Ιταλία για διακοπές και μου έκλεψαν όλα τα λεφτά μου κ τώρα δεν ξέρω τι να κάνω έφυγα απο το σπίτι μου για να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο κ τώρα θα μείνω χωρίς χρήματα σε μια άγνωστη χώρα .
Ε:λυπάμαι , μπορώ να κάνω κάτι για να σε βοηθήσω ?
Λ:γιατι να με βοηθήσεισ ? δεν με ξέρεις καν.
Ε:Επειδή σε συμπάθησα.
Λ:Μου φαίνεσαι γνώστος, εισαι τραγουδιστής ? ή ηθοποιος?
Ε:τίποτα απο αυτα , απλά ένα αγόρι.
Λ:Πως σε λένε?
Ε: (δεν γινόταν να της πω οτι με φωνάζουν Έρως έτσι είπα το άλλο μου όνομα ...) Shawn εσένα?
Λ:Λυδία χάρηκα
Ε:όμορφο όνομα
Λ:Ευχαριστώ , αλλα θέλω να σε ρωτήσω γιατι εισαι τόσο ευγενικός μάζι μου ?κ γενικά για την ηλικία σου εισαι πολυ ώριμος
Ε:Μου θυμίζεις την πρώτη μου αγάπη , ήταν σαν κι έσενα , όμορφη και με ωρίμασαν οι καταστάσεις.
Λ:πόσο χρόνων εισαι? και ειχες πρώτη αγάπη ?
Ε: 18 γίνομαι 19 στις 8 Αυγούστου
Λ:μάλιστα
Ε:Αφού , λοιπον δεν έχεις χρήματα θέλεις να έρθεις προσωρίνα στο σπίτι μου να μεινεις , οι γονεις μου θα λείπουν για 3 μήνες , όποτε έχω χώρο.
Λ:Επειδή δεν έχω άλλη επιλογη θα έρθω προσωρίνα μεχρι να δω τι θα κάνω , σε ευχαριστώ
Ε:Ωραιά , πάμε !
Κάθως πηγαίναμε προσ το σπίτι εγω κ η Λυδία , κουβεντιάσαμε για πολλά πράγματα , μου μίλησε για τα προβλήματα που έχει με την οικογενειά της κ το όνειρο της να γνωρίσει τον κόσμο.Εγω βέβαια δεν μπορούσα να της πω ποιοσ ειμαι πραγματικά ουτε να την κάνω να θυμηθει την προηγούμενη ζωή της ,πρεπει απλα να περιμένω να θυμηθεί η ιδια .Εστω κάναμε μια άρχη και απο σήμερα θα μένει μαζί μου.Όμως μπορει να θυμώσει όταν φτάσουμε σπίτι το οποιο ειναι ένα απο τα εξοχικα μου , γιατι θα καταλάβει οτι δεν μοιάζω με τον Shawn Mendes ,απλώς, αλλα αυτος ειμαι.
Λ:αυτο ειναι το σπίτι σου ?κ εσυ ο Mendes ?καλά έγω κατάλαβα, γιατι μου ειπες ψέματα.?
Ε:δεν σου ειπα ψέματα σου ειπα το όνομα μου κι εσυ κατάλαβες οτι ήμουν ο Μendes και δεν έμοιαζα απλώς μαζί του.
Λ:όντως το κατάλαβα , αλλά νόμιζα πως ονειρευόμουν, γιατι με βοηθάς Shawn?
Ε :(Την πλησίασα κ την κοίταξα στα ματια κ ειπα..) Μου αρέσεις Λυδία
Λ:Ε?...
...................Συνεχίζεται......................................
ESTÁS LEYENDO
THE GOD OF LOVE
RomanceΗ Λυδία ειναι μια κοπέλα που θέλει να γνωρίσει τον κόσμο.Στη διάρκεια του ταξιδιού της , στην Ιταλία συναντά ένα όμορφο αγόρι , ο οποιος ειναι ο Shawn Mendes όμως , αυτη στην αρχη νομίζει οτι δεν ειναι κ ετσι πηγαίνει στο σπίτι του κ καταλαβαί...