3rd of June (Saturday)
10:00
Szól az ébresztőm. Fel kéne kelni. De semmi kedvem. Olyan jót álmodtam. Együtt voltam Robival. Legalább álmomban. Fél óra és indulunk bevásárolni. Először is el kell menni a Kisgergely cukrászdába, mert apa olyan tortát akar, amin Mercivel 2 közös képünk szerepel. Az egyik születésünk utáni kép a másik meg egy nemrég készült. Ja meg rá lesz írva, hogy 2000.06.04.-2017.06.04, meg egy kártyára, hogy "Sweet 17". A torta megrendelése után venni kell kaját, meg innivalót estére. Megünnepeljük pár baráttal.:) Meg én majd 2-kor találkozom Lottival, és megyünk Mercinek ajándékot venni. Na jó megyek öltözni. Még itthagynak apáék.11:40
Itt állunk a plázában a bulikellékes boltban. Válogatunk a lufik, a poharak meg a tányérok között.
-Milyen színű tányér és pohár legyen? Lila vagy kék?-kérdezi apa, miközben több szempontból is megvizsgálja a két szettet.
-Ha engem kérdezel, szerintem legyen lila-feleli Kinga.
-De Merci kedvenc színe a kék.
-Apa, ha a kéket szeretnéd, miért kérded?
-Nem mondtam, hogy a kéket szeretném.
-Mindegy. Legyen a kék.
-De te a lilát szereted.
-Levente. Ez lényegtelen. De ha ennyire nem tudsz dönteni vedd meg mindkettőt. Egyébként is sokan leszünk. Jönnek Julcsi néniék is, és ők sokan vannak, aztán este jönnek a lányok barátnői is. Szükség lesz rá hidd el.
-Hát jólvan. Zoé választottál már lufit?
-Aha, már betettem a kosárba.
-Mutasd. Ha fekete, teheted is vissza. Nem lesz életkedv gyászolás a szülinapotokon!
-Nyugi már apa nem fekete. Színes. Van benne citromsárga, narancssárga, kék, zöld és piros.
-Na az jöhet. Kell még valami?
-Apa veszünk olyan kimoshatós hajfestéket? Légyszii.
-Minek?-kérdezi Kinga.
-Majd a nyárra. Mercivel terveztük befesteni a hajunk.
-De biztos hogy kijön? Egy csomószor hallottam már, hogy azt mondták hogy egy mosással kijön, és sokáig bennemaradt. Meg egyébként is roncsolja a hajat. Nektek meg olyan szép hosszú a hajatok. Kár lenne érte.
-Jaj Kinga nyugi már. Tudom mit csinálok. Nem lesz baj.
-Hát jó, de én megmondtam.
-Apa legyszii.
-Először és utoljára. És csak olyan színű lehet, amit elfogadok.
Odamegyünk a hajszínező spraykhez.
-Na például ilyen nem lesz.-felmutatja az ezüstöt.- Meg ilyen sem. Nem fog az én lányaim közül egyik sem arany vagy ezüst hajjal mászkálni az utcán.
-Öm....vörösre gondoltunk.
-De akkor Mercinek más színű legyen, hogy legalább 2 napig tudjuk melyikőtök kicsoda- nevet fel Kinga.
-Ne örülj, neki is vörös lesz. Nincs más felvállalható szín.
-Jó. Mennyi egy ilyen szar? -forgatja apa a kezében a spray-t.
-Asszem 1500.
-1500 egy ilyen kis egyszer használatos hülyeségért?
-Jaj apa szülinapunk van.
-Nem. Még nincs. Majd csak holnap lesz.
-Akkor is.
-Jó nem bánom, de legközelebb nincs ilyen. És csakis évzáró után van festegetés. Nem akarom, hogy az utolsó pár napban rúgjanak ki titeket.
-Oksi. Na menjünk fizetni.12:22
Spar. Nagy. Zajos. Sokan vannak. Nem szeretem. Főleg nem ha apával vásárolok ott. Túl válogatós. Olyan mint egy nő. Most is ezt csinálja. Már 10 perce áll a chipsek előtt, és gondolkodik, hogy Chio vagy Lays. Nem mindegy? Ugyanannyi gramm, ugyanannyi pénz. Bezzeg ha Kingával megyek vásárolni, akkor csak megyünk, meg jövünk. Nem szarozik ennyit mint apa.
-Zoé! Hívd már fel Mercit, hogy Chio vagy Lays kell.
-Apa. Minek? Szinte ugyanaz a kettő.
-Számít a másik kislányom véleménye is.
-Te tudod. És már nem vagyunk kicsik! 17 évesek leszünk.
-Örökre a kislányaim maradtok. Nincs vita. Na hívd Mercédeszt.
Félremegyek, közben a mellette lévő alkohol tartalmú italokat nézem. Mercédesz harmadik csöngésre felveszi a telefont.
-Szia mondjad!
-Apa kérdezi hogy Chio vagy Lays kell.
-Hány perce agyal?
-Már vagy 10. És a lista második eleménél vagyunk.
-Úristen. Mi volt az első?
-Süsü málnás gyerekpezsgő Virágnak.
-És azt hány perc alatt sikerült kiválasztani?
-Semennyi. Azt Virág konkrétan megmondta hogy neki milyen kell.
-Ja hát így már érthető. Amúgy Lays. Mindig Chiot vesz. Most Lays kell.
-Mersz. Itt állok a piák előtt. Mi kell? Én Royalra gondoltam, meg vörösborra. Meg ugye pezsgő.
-Meg mondd már apának, hogy vegyen pálinkát.
-Minek? Ez így elég nem? Még sok is.
-Nem nekünk kell. Karolina és Csenge azt szeretik.
-Miért nem hoznak ők, ha annyira kell nekik?
-Mert ők lesznek a vendégek.
-És? Vehetnének azt neked, és így csak jól járnak. Nem kell agyalni az ajándékon, és pálinkájuk is lesz.
-Szilva pálinka legyen. Na puszi.
És letette. Ha azt hiszi szólok apának, nagyon el van tévedve. Ahj kit áltatok? Ennyit meg tudok tenni érte. Ha már az ikertesóm. Nem leszek gyökér.
-Apád kérdezi milyen pia kell.
-Pont erről akartam beszélni. Vodka, vörösbor, pezsgő, meg Merci kérte, hogy szilvapálinkát vegyünk, mert Karolina és Csenge azt szeretik.
-Miért nem hoznak ők, ha annyira azt szeretik?
-Én is ezt kerdeztem, de mindegy. Sikerült választania?
-Aha. Chio.
-Jó mert Merci a Laysre szavazott.
-Már mindegy.
-Amúgy hova tűnt?
-Felvágottért ment.
-Jó akkor kézbe visszuk a piát. Remélem nem néznek hülyének.
-Hülyének nem. Max ribinek-felnevetünk mindketten.14:07
Már itt kéne lennie Lottinak. Hol van már? Ide ér én kitekerem a nyakát. Hirtelen kirántja valaki a fülest a fülemből.
-Szioo dilis! Na merre megyünk?
-Késtél.
-Jó nyugi már nem a világ vége 6 perc késés.
-7.
-Sem. Na merre?
-Media Markt.
-Új telót akarsz?
-Neeem. Csak ott láttunk egy telótokot, ami tetszett neki.
-Uhh milyet?
-Sima kék szilikontok rajta egy álomfogóval.
-Uhh
-Hát ja.22:40
Ahh faszom hazaérnék erre mi történik? Nem nyílik a kapu zár. Egyszerűen nem fordul el a kulcs...Valaki boztos benne hagyta a kulcsát. A sok eszű. Ahh...hogy a francba megyek be? Hiába csengetek, egyik se jön. Felhívom Mercit. A vonal foglalt. Hurrá. Hívom apát. "Az ön által hívott szám jelenleg nem elérhető. Kérjük próbálja meg hívását később!". De jó. Akkor Kinga. Hátha. Ez meg kisípol. Hát faszom. Jó az lesz, hogy átdobom a kapun a cuccom, és átmászok. Remélem hogy nem találok bele a kistóba. Nem hallottam csobbanást, szóval szerintem nem. Most valahogy át is kéne mászni...Ha ide teszem a lábam, és felhúzom magam, akkor fenn vagyok és már csak le kell ugrani. Az nem olyan magas. Túlélem. Benn vagyok a kertben. Megnézem mi van a zárral. Jól tippeltem... Mercédesz hagyta benne a kukcsát...Na de innen hogyan tovább? Itt már nincs csengő az ajtón, kopogni meg felesleges ha az idegesítő és hangos csengőre sem figyelt senki. A mázliii. Nyitva van a konyhaablak. Bemászom. Na végre. Sötét az egész ház. Meghallom Mercédesz nevetését az emeletről. Felmegyek.
-Nem hallottad hogy csengettem???
-Ahh egy pill.-mondja a telefonba, majd felém fordul-Beszélgetek. Nem figyeltem bocs.
-Hát azt észre vettem. Ki az?
-Karol.
-Apáék?
-Szomszédban.
-Örülök. Legközelebb szedd ki a kicseszett kulcsot a kapuból! Mi van ha valaki bemászik és elviszi? Akkor mit csinálsz?
-Jólvan na. Véletlen volt.
-Mindegy. Megyek aludni. Lotti leszívta az agyam.
Bemegyek a szobámba és végigdőlök az ányamon. Megvettük Mercinek a telefontokot. Szerintem baromi jól néz ki. Remélem örülni is fog neki. A Media Marktban Lotti még vett magának egy fülest, meg utána még elmentünk moziba megnézni a Karib-tenger kalózai 5. részét. Nekem baromira tetszett, Lotti meg végigpofázta az egészet. Nem értett semmit hogy ki kicsoda, meg ki hogy került a képbe. Na mindegy. Utána még elmentünk, és benyomtunk egy mekit. Nekem egyébként nem lehetne az úszás miatt, de baromira nem érdekel:)
Viszont én megyek aludni. Holnap hosszú napom lesz. Délelőtt jönnek a rokonok, délután meg a barátok. A rokonokkal még semmi baj nincs, de este...thyű mi lesz itt.....
YOU ARE READING
Summertime Sadness
Non-FictionThis is a story about love, dissapointment, friends and liability. You'll cry and laugh if you read this story.